18.01.2020 / 12:13
StoryEditor

Biedronka realizuje imponujący plan modernizacyjny. Sieć wyremontowała już niemal połowę sklepów

(materiały prasowe)
Spółka Jeronimo Martins Polska od ponad pięciu lat prowadzi szeroko zakrojony program renowacji sieci placówek, w ramach którego Biedronka modernizuje ok 200 sklepów rocznie. Obecnie działa na rynku ponad 1200 sklepów w nowej odsłonie, w tym znaczna część to tzw. Biedronki 2.0.

Sieć Biedronka zakończyła 2019 r. z liczbą 3002 sklepów. W ubiegłym roku operator otworzył 128 sklepów, a zamknął 26 placówek. Tym samym netto sieć Biedronki powiększyła się o 1...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 08:46
StoryEditor
Japończycy uprzedzą właścicieli CircleK? Batalia o przejęcie kontroli nad Seven&I. Rodzina szuka wsparcia finansowego
7-Eleven (fot. Shutterstock)

Rodzina założycieli japońskiej firmy Seven & I chce dokonać wykupu menedżerskiego spółki, która zarządza siecią convenience 7-Eleven. Chce w ten sposób uprzedzić kanadyjczyków z Alimentation Couche-Tard, właściciela sieci stacji paliw CircleK.

O sprawie informuje portal esmmagazine.com. Japończycy rozmawiają na ten temat z Charoen Pokphand z Tajlandii, ponieważ chcą zapobiec przejęciu spółki o wartości 47 miliardów do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 09:00
StoryEditor
Walentynki podrożały. W tym roku wydamy na nie średnio 290 zł
Dzień świętego Walentego najchętniej spędzamy w swobodnej, domowej atmosferze – najlepiej przy samodzielnie przygotowanej, romantycznej kolacji (fot. Pin Adventure Map)

Walentynki cieszą się największą popularnością wśród najmłodszych Polaków. Chętniej świętują też kobiety niż mężczyźni, spośród których część planuje w tym dniu zrobić coś wyjątkowego dla… samego siebie.

Jak wynika z nowej odsłony cyklicznego badania Barometr Providenta, walentynki cieszą się największą popularnością wśród najmłodszych badanych – aż 60,2 proc. osób w wieku od 18...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. luty 2025 20:40