28.11.2017 / 16:47
StoryEditor

Bio Family Supermarket - zobacz, jak wygląda nowa sieć Świtalskich! [FOTOGALERIA]

Na zdj. pierwszy w Polsce sklep Bio Family Supermarket (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. pierwszy w Polsce sklep Bio Family Supermarket (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. pierwszy w Polsce sklep Bio Family Supermarket (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tak wygląda pierwszy sklep sieci Bio Family rozwijanej przez Świtalskich (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. pierwszy w Polsce sklep Bio Family Supermarket (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tak wygląda pierwszy sklep sieci Bio Family rozwijanej przez Świtalskich (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. pierwszy w Polsce sklep Bio Family Supermarket (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tak wygląda pierwszy sklep sieci Bio Family rozwijanej przez Świtalskich (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. pierwszy w Polsce sklep Bio Family Supermarket (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. pierwszy w Polsce sklep Bio Family Supermarket (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. pierwszy w Polsce sklep Bio Family Supermarket (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. pierwszy w Polsce sklep Bio Family Supermarket (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Świtalscy rozkręcają kolejny handlowy biznes. Tym razem jest to sieć sklepów z ekologiczną żywnością Bio Family Supermarket. Pierwsza placówka ruszyła w miniony weekend w Poznaniu - redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl odwiedziła ten sklep.

Doświadczenia im nie brakuje. Intuicji również; trzy założone przez Mariusza Świtalskiego sieci – Eurocash (hurt), Biedronka i Żabka (detal) – to dziś potentaci w swoich segment...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 14:17
StoryEditor
Jakie błędy popełniają sklepy przy sprzedaży zdrowej żywności? Producenci walczą o ekspozycję
Jak widoczność na półce wpływa na sprzedaż zdrowej żywności? (fot. Shutterstock)

Rosnąca świadomość zdrowotna Polaków zmienia oblicze rynku spożywczego. Pełnoziarniste, wysokobiałkowe i o niskim indeksie glikemicznym – takie produkty zyskują popularność, jednak ich sukces nie zależy wyłącznie od składu. Dlaczego widoczność na sklepowej półce ma dziś większe znaczenie niż kiedykolwiek?

Rynek zdrowej i funkcjonalnej żywności rośnie wraz z rosnącą świadomością konsumencką. Aż 40 proc. Polaków deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu sięga po produkty, które uzn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 13:15
StoryEditor
Musy owocowe i żele w saszetkach. Maspex chce wykorzystać trendy napędzane wygodą i zapotrzebowaniem na szybkie przekąski [WYWIAD]
Dariusz Czech, dyrektor generalny Zakładów Dywizji Napojowej (Beverages), Grupa Maspex (fot. mat. prasowe)

Wygoda i zdrowy skład stają się ważnymi wartościami w świecie przekąsek. Musy owocowe w saszetkach oraz żele energetyczne zdobywają coraz większe rzesze fanów – od rodziców szukających szybkiego rozwiązania dla dzieci, po osoby aktywne fizycznie. Dariusz Czech, dyrektor generalny Zakładów Dywizji Napojowej (Beverages) w Grupie Maspex opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl o tym, co sprawia, że te produkty stały się jedną z najszybciej rosnących kategorii w branży spożywczej.

Marka Tymbark od kilku lat intensywnie rozwija segment płynnych produktów spożywczych, takich jak musy owocowe czy desery w saszetkach. Jak dziś wygląda Wasza pozycja na tym ryn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 07:54