20.09.2018 / 14:35
StoryEditor

E.Leclerc planuje rozwój sklepów przy stacjach paliw

Hipermarket sieci E.Leclerc (E.Leclerc)
Jean-Philippe Magré, prezes E.Leclerc Polska zapowiedział, że spółka będzie otwierać małoformatowe sklepiki przy stacjach paliw działających pod szyldem E.Leclerc. Obecnie pierwszy taki sklep działa już w Łodzi.

Grupa E.Leclerc chce otwierać przy stacjach paliw, które działają w pobliżu jej centrów handlowych i hipermarketów małoformatowe sklepiki, w których kierowcy przy okazji tankowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.07.2025 / 10:07
StoryEditor
Lidl dywersyfikuje łańcuch – stawia na Wietnam i Malezję. To efekt polityki celnej Trumpa
Na zdj. szyld na sklepie dyskontowej sieci Lidl (fot. PixelBiss/Shutterstock)

W obliczu globalnych napięć handlowych i niestabilności geopolitycznej Lidl wprowadza istotne zmiany w swojej strategii zaopatrzenia. Niemiecki gigant detaliczny rozszerza źródła dostaw o Wietnam i Malezję, wykorzystując do tego własną flotę kontenerowców. Czy to oznacza trwałe przetasowanie w łańcuchach dostaw europejskiego handlu?

Lidl zwiększa swoje zaangażowanie w Azji Południowo-Wschodniej. Firma postawiła na Wietnam i Malezję jako nowe punkty zaopatrzenia, rozbudowując tym samym swoją niezależną sieć ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 12:00
StoryEditor
Już nie tylko zniżki. Jak zmieniły się programy lojalnościowe?
Nowe trendy w programach lojalnościowych: grywalizacja, poziomy, wyzwania (fot. Shutterstock)

Programy lojalnościowe przestały być prostymi systemami punktowymi z rabatami. Dziś coraz częściej przypominają gry – z poziomami, wyzwaniami i cyfrowymi nagrodami, przykładem jest program lojalnościowy Wolt. Czy to odpowiedź na rosnące wymagania konsumentów i konkurencję czy próba maksymalizacji zysków?

Rynek programów lojalnościowych w Europie rozwija się dynamicznie. Z danych wynika, że jego wartość ma wzrosnąć z 19,64 mld dolarów w 2025 roku do 31,8 mld dolarów w 2029 roku. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. lipiec 2025 09:00