20.09.2018 / 14:35
StoryEditor

E.Leclerc planuje rozwój sklepów przy stacjach paliw

Hipermarket sieci E.Leclerc (E.Leclerc)
Jean-Philippe Magré, prezes E.Leclerc Polska zapowiedział, że spółka będzie otwierać małoformatowe sklepiki przy stacjach paliw działających pod szyldem E.Leclerc. Obecnie pierwszy taki sklep działa już w Łodzi.

Grupa E.Leclerc chce otwierać przy stacjach paliw, które działają w pobliżu jej centrów handlowych i hipermarketów małoformatowe sklepiki, w których kierowcy przy okazji tankowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 19:18
StoryEditor
Lidl uruchamia pierwsze sklepy mobilne. Sieć chce dojechać do nowych klientów

Lidl chce dotrzeć do klientów z małych miejscowości i obszarów wiejskich. Sieć coraz częściej stawia w takich lokalizacjach pełnoprawne placówki handlowe, teraz jednak startuje z nową inicjatywą: sklepami na czterech kołach, które dojadą tam, gdzie mieszkańcy oddaleni są od najbliższych marketów o wiele kilometrów. Projekt właśnie ruszył na Węgrzech, a jeśli się sprawdzi, najpewniej zostanie przeszczepiony do kolejnych krajów.

- Podczas jednej z wizyt w terenie, w drodze między dwoma sklepami, pojawiło się we mnie pytanie: jak moglibyśmy dotrzeć do osób mieszkających w mniejszych miejscowościach, tam,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2025 / 18:34
StoryEditor
Ceny kawy w kawiarniach ostro w górę. Wiemy, w jakich miastach ten napój jest najdroższy, a w jakich najtańszy
W ciągu trzech lat koszt espresso pitego w kawiarni wzrósł o 18,5 proc., cappuccino – o 20,5 proc., a latte – o 22 proc. (fot. Shutterstock)

Kawosze nie mają lekko. Ceny kawy w polskich kawiarniach rosną jak na drożdżach. Najszybciej drożeją kawy mleczne, najwolniej espresso. W jakich polskich miastach za kawę płaci się najwięcej, a w jakich najmniej?

W ciągu trzech lat koszt espresso pitego w kawiarni wzrósł o 18,5 proc., cappuccino – o 20,5 proc., a latte – o 22 proc. Średni koszt cappuccino jest o 47 proc. wyższy niż espre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2025 19:28