09.01.2019 / 12:32
StoryEditor

Grupa Empik chce do 2023 r. mieć 370 salonów. Firma zapowiada dalszy rozwój e-commerce

Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik (Empik)
18 nowych salonów Empik, 10 sklepów po gruntownym remoncie, 18 premierowych księgarń  Mole Mole, 9 testowych lokalizacji Papiernik by Empik – 2018 rok był dla Grupy Empik bardzo intensywny w obszarze ekspansji. To tempo rozwoju zostanie utrzymane w kolejnych latach –  Empik zapowiada zwiększenie liczby salonów do 370 do 2023 roku.

Na mapie Polski w 2018 roku pojawiło się w sumie 10 Empików w modelu Future Store. Zadebiutował również zupełnie nowy format dedykowany mniejszym miejscowościom (do 25 tys. mies...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 16:18
StoryEditor
Branża delivery konsoliduje się. Inwestorzy integrują firmy logistyczne, handlowe i technologiczne
Przyszłość q-commerce w Polsce. Platformy budują inteligentne ekosystemy handlu (fot. ChameleonsEye/Shutterstock)

Rynek dostaw na żądanie przechodzi dynamiczną przemianę. Z prostego modelu q-commerce staje się częścią złożonych systemów, które łączą dane, marki i potrzeby użytkowników. Jak zmienia się rola platform delivery w świecie, gdzie liczy się nie tylko szybkość, ale też jakość relacji z konsumentem?

Według raportu "Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025", aż 93 proc. internautów w Polsce deklaruje, że robi zakupy online. Z kolei 72 proc. osób korzystających z ekspresowych dost...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.11.2025 / 20:03
StoryEditor
Circle K w Polsce jak Netflix. Sieć wprowadza abonament na 30 myć auta miesięcznie
Stacja paliw i sklep Circle K (materiały prasowe)

Subskrypcja myjni jak abonament na VOD? Circle K rewolucjonizuje podejście do pielęgnacji samochodu. Kierowcy w Polsce mogą teraz myć auto nawet 30 razy w miesiącu w ramach wygodnego, taniego abonamentu – już od 49 zł miesięcznie.

Circle K - myjnia na abonament jak Netflix dla auta

Sieć Circle K Polska wprowadza program subskrypcyjny na myjnię, który działa jak popularne serwisy streamingowe. Płacisz raz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2025 09:02