22.03.2017 / 10:14
StoryEditor

Klienci nie zwracają uwagi na towary umieszczone przy wejściu do sklepu?

95 proc. klientów zatrzymuje się dopiero po przejściu jednej trzeciej sali sprzedaży (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Widzimy nieraz w sklepach klientów, którzy kierują się od razu w głąb sali sprzedaży, bo doskonale wiedzą, gdzie znajdą poszczególne produkty. Kompletnie nie zwracają przy tym uwagi na towary znajdujące się przy wejściu do sklepu. Może to oznaczać, że nie została odpowiednio zagospodarowana tzw. strefa dekompresji.

Badania pokazują, że 95 proc. klientów zatrzymuje się dopiero po przejściu jednej trzeciej sali sprzedaży. Oznacza to, że aż 33 proc. powierzchni nie zarabia. Można zminimal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 11:03
StoryEditor
Komornik w siedzibie Biedronki! Nowa odsłona batalii z Lidlem [TYLKO U NAS]

W ubiegłym tygodniu w siedzibach Biedronki w Warszawie i Kostrzynie pojawił się komornik sądowy - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. W obu miejscach wykonano czynności związane z nowym zabezpieczeniem roszczeń Lidla przeciwko sieci należącej do Jeronimo Martins Polska, jakie ustanowione zostało przez sąd w sierpniu. Tym razem chodzi o reklamy porównawcze z paragonami i kwotami za zakupy, które publikowane są w gazetkach Biedronki, a które - zdaniem Lidla - wprowadzają w błąd konsumentów.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • O co Lidl spiera się z Biedronką
  • Czego dotyczy nowe zabezpieczenie uzyskane w sądzie przez Lidla
  • Jakiego typu materiały muszą zniknąć z ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 14:22
StoryEditor
Trzy mln klientów skorzystało z promocji Orlen Vitay. Rekordowe wyniki wakacyjnej akcji
Miliony klientów skorzystało z wakacyjnej promocji paliwowej Orlen (fot. Shutterstock)

Ponad 3 mln klientów wzięło udział w letniej akcji związanej z paliwami i ładowaniem samochodów elektrycznych. W porównaniu z poprzednim rokiem odnotowano znaczący wzrost wykorzystania kuponów oraz większe zainteresowanie aplikacjami lojalnościowymi. Co sprawiło, że tak wielu kierowców zdecydowało się na udział w tej promocji?

Letnia akcja zgromadziła blisko 3 mln użytkowników, którzy tankowali paliwo w promocyjnych cenach. Klienci wykorzystali o około 20 proc. więcej kuponów w porównaniu z ubiegło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. wrzesień 2025 12:59