22.08.2017 / 04:53
StoryEditor

Media Markt testuje w Polsce nową usługę. W sklepach będzie można naprawić np. smartfony

Marcin Rosati, prezes zarządu Media Markt Saturn Polska (materiały prasowe)
Sieć Media Markt testuje w polskich sklepach usługę szybkich napraw smartfonów Apple i Samsung – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Klienci mogą na miejscu wymienić uszkodzony wyświetlacz, a także wykonać drobne naprawy, m.in. wymiana baterii lub przycisku home.

Marcin Rosati, prezes zarządu Media Markt Saturn Polska podkreśla, że firma cały czas pracuje nad poszerzaniem oferty usług. - W poznańskich sklepach testujemy obecnie nową usłu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 16:09
StoryEditor
Polacy kupują w sklepach coraz więcej na promocji. Inflacja nauczyła konsumentów chłodnej kalkulacji
Polacy coraz cześciej korzystają z promocji. C ostoi za tą zmianą? (fot. Shutterstock)

Polski konsument przeszedł w ostatnich latach cichą, ale znaczącą transformację. Zamiast spontanicznego wkładania produktów do koszyka, coraz częściej planuje, porównuje i liczy każdy grosz. W świecie rosnących cen i spadającej konsumpcji Polacy nauczyli się nowych zasad gry. Jak zmieniły się nasze nawyki zakupowe i co mówią o tym liczby?

Z danych rynkowych za okres do sierpnia 2025 roku (MAT 8 2025) wynika jasno: Polacy wydają więcej, ale kupują mniej. Wartość rynku FMCG wzrosła o 7 proc., lecz niemal wyłącznie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 13:06
StoryEditor
System kaucyjny jest, ale zarazem go nie ma. Oto jak zachowują się Polacy
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Jak pokazuje najnowszy raport UCE Research i Shopfully, 12,1 proc. konsumentów deklaruje, że już skorzystało z systemu kaucyjnego. Aż 85,2 proc. jeszcze tego nie zrobiło, a 2,7 proc. nie pamięta, czy miało z nim kontakt. Autorzy badania podkreślają, że wyniki odzwierciedlają cały schemat problemów, z którymi obecnie mierzą się Polacy.

Według raportu, niskie zaangażowanie konsumentów to naturalny efekt początkowego okresu funkcjonowania systemu. Wielu Polaków dopiero uczy się, jak dokładnie działa mechanizm zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 15:19