09.03.2020 / 11:18
StoryEditor

Mieszko I w nowej kampanii Lidla. Dyskonter obniża ceny 300 produktów marki własnej

Lidl startuje z nową kampanią Lidlowe Ceny (fot. Lidl)
Sieć Lidl startuje z kampanią pod hasłem "Lidlowe ceny". Jednocześnie dyskonter obniżył w tym tygodniu ceny ponad 300 produktów, w tym m.in. pieczywa, wędlin, serów, artykułów bio, produktów dla wegetarian oraz artykułów dla dzieci.

W pierwszej, teaserowej fazie nowej kampanii Lidla, zostały przedstawione trzy postacie: Mieszko I, Szewczyk i Jan Matejko. Teraz, w kolejnych odsłonach spotów, Lidl spróbuje od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. luty 2024 03:09