05.07.2019 / 14:08
StoryEditor

Netto do końca roku będzie miało w Polsce 100 sklepów w koncepcie 3.0

(fot. Netto)
W Świebodzinie powstała kolejna placówka sieci Netto. Detalista kontynuuje rozwój swojego biznesu zgodnie z założeniami konceptu 3.0, w ramach którego na terenie sklepu wprowadzane są zmiany zwiększające komfort klientów.

Poszerzona oferta produktów spożywczych, lepsza ekspozycja świeżych warzyw i owoców - to tylko niektóre z udogodnień czekających na klientów nowej placówki Netto 3.0 w Świebodzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 09:06
StoryEditor
Kaufland Marketplace rusza na kolejnym rynku. Polscy sprzedawcy mogą dotrzeć do 140 mln kupujących
Kaufland Marketplace we Francji (mat. prasowe)

Od 12 sierpnia Kaufland Marketplace jest dostępny we Francji. Klienci mogą zamawiać ponad trzy miliony produktów z ponad 6400 kategorii, takich jak np.: dom, elektronika, ogród, majsterkowanie, kuchnia i gospodarstwo domowe, sport, moda, niemowlę i dziecko. Produkty dostarczane są bezpośrednio do domu klienta. To zapewnia polskim sprzedawcom dodatkową platformę – zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym – w Niemczech, Czechach, na Słowacji, Austrii, a teraz także we Francji. Za kilka tygodni Kaufland Marketplace wystartuje również we Włoszech.

Obecnie 13 000 sprzedawców w całej Europie prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Kaufland Marketplace, a 2800 już dołączyło do platformy Kaufland.fr.

– We Francji obserwuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 10:46
StoryEditor
Biedronka piękniejsza niż Dino? Dyskonter uruchamia inwestycję wyprzedzając sieć supermarketów z Krotoszyna
Biedronka i Dino otwierają sklepy na warszawskim Wilanowie, Źródło: GPT Chat

Warszawski Wilanów, a szczególnie jego część znana jako Zawady, staje się nowym symbolicznym polem bitwy dwóch dużych graczy polskiego rynku handlu detalicznego. Przy ul. Sytej w krótkim czasie ruszają (lub planowane są) dwa supermarkety dwóch konkurencyjnych sieci: Biedronki oraz Dino. Ta lokalizacja, uznawana za prestiżową i dynamicznie rozwijającą się, staje się areną ostrej rywalizacji o klienta. A mieszkańcy? Nie wszyscy są zadowoleni.

Biedronka otwiera sklep przy Sytej 100

Już od 7 sierpnia 2025 r. mieszkańcy Wilanowa będą mogli robić zakupy w nowej odsłonie sklepu Biedronka przy ul. Sytej 100. Obiekt przes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 17:11