13.03.2013 / 22:31
StoryEditor

Różni klienci w różnych porach dnia

Piotr Szylar, ajent Freshmarketu, zlokalizowanego przy ul. Tęczowej we Wrocławiu ()
Piotr Szylar, ajent Freshmarketu, zlokalizowanego przy ul. Tęczowej we Wrocławiu ()
Piotr Szylar, ajent Freshmarketu, zlokalizowanego przy ul. Tęczowej we Wrocławiu ()
()
Piotr Szylar, ajent Freshmarketu, zlokalizowanego przy ul. Tęczowej we Wrocławiu ()
()
Piotr Szylar, ajent Freshmarketu, zlokalizowanego przy ul. Tęczowej we Wrocławiu ()
()
Piotr Szylar, ajent Freshmarketu, zlokalizowanego przy ul. Tęczowej we Wrocławiu ()
Piotr Szylar, ajent Freshmarketu, zlokalizowanego przy ul. Tęczowej we Wrocławiu ()
Piotr Szylar, ajent Freshmarketu, zlokalizowanego przy ul. Tęczowej we Wrocławiu ()
Piotr Szylar, ajent Freshmarketu, zlokalizowanego przy ul. Tęczowej we Wrocławiu ()
Podstawową misją Freshmarketu we Wrocławiu jest jak najpełniejsze zaspokojenie potrzeb różnego typu klientów. Zarówno tego, który przybiegł do sklepu po bułkę i wędlinę na drugie śniadanie, innego, który w oczekiwaniu na autobus kupi papierosy i wypije kawę, jak i takiego, który przyszedł zrobić duże zakupy dla całej rodziny.

Freshmarket, mieszczący się przy ul. Tęczowej we Wrocławiu, zlokalizowany jest w niezwykle zróżnicowanym handlowo otoczeniu, na obrzeżach Starego Miasta, przy bardzo ruchliwej u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 15:53
StoryEditor
Klienci stacji paliw coraz częściej chodzą tam po... zakupy, a co z tankowaniem? Kim są i czego oczekują?
Choć 90 proc. odwiedzających stacje benzynowe chce zatankować paliwo, to osoby, które planują tylko zrobić zakupy w sklepach na stacjach charakteryzują się większą częstotliwością wizyt. O ile tankujący średnio pojawiali się na badanych stacjach 6 razy, o tyle kupujący już 9 razy. Inaczej rzecz ujmując, 7 proc. populacji klientów stacji benzynowych zrealizowało w badanym okresie 10 proc. wizyt – wynika z badania firmy Selectivv.

Firma Selectivv poddała grupę "tankujących", jak i "kupujących" profilowaniu zarówno ze względów demograficznych (wiek), behawioralnych (np. uprawianie sportu amatorskiego), jak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 11:49
StoryEditor
Żabka otworzyła pierwszy sklep w Rumunii. Froo działa już w Bukareszcie
Pierwszy sklep Froo w Rumunii już działa (fot. Łukasz Rawa; fotomontaż: Patryk Makowski)
Sklep Froo, należący do Grupy Żabka, został otwarty po cichu na początku maja w Bukareszcie, w Rumunii. Rumuńskie portale internetowe podają, że tamtejsza spółka detalisty Froo România Retail SRL zawarła już w sumie umowy najmu pięciu lokali.

Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w spółce Żabka Polska mówił w kwietniu br., że Żabka w ciągu kilku tygodni otworzy pierwsze sklepy pod marką Froo w Rumunii. W tej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. maj 2024 12:13