24.02.2017 / 15:05
StoryEditor

Polomarket chce lepiej poznać swoich klientów i poprawić customer experience

(materiały prasowe, Polomarket)
Sieć Polomarket poza dotychczasowymi standardowymi metodami analizy i zarządzania doświadczeniami swoich klientów wdrożył dodatkowy system, za pośrednictwem którego od 3 lutego jego klienci mogą wyrażać opinie na temat dokonywanych w sklepach sieci zakupów. Pomoże w tym serwis opinello.com. 

- Jesteśmy siecią handlową, która od zawsze wnikliwie słucha swoich klientów. Wdrożenie systemu Opinello to tylko potwierdzenie, że Customer Experience traktujemy bardzo poważni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.05.2024 / 12:38
StoryEditor
Sklepy mocno cierpią przez oszczędnych Polaków. Jednak analitycy oczekują solidnego ożywienia konsumpcji
Sklepy Dino Polska
Sprzedaż detaliczna w marcu wzrosła w ujęciu realnym o 6,1 proc. r/r, podobnie jak w lutym. Dane, chociaż silne, były nieco gorsze od oczekiwań (PKO: 7 proc. r/r, konsumpcja: 6,7 proc. r/r). Utrzymanie 6-procentowego wzrostu sprzedaży, przy 10-procentowej dynamice wynagrodzeń realnych oraz pozytywnym efekcie wielkanocnym wskazuje na odbudowę oszczędności gospodarstw domowych.

Jak wskazują analitycy PKO Bank Polski słabiej niż przed miesiącem rosła sprzedaż samochodów i paliw (odpowiednio o 13,5 proc. r/r oraz 11,2 proc. r/r), pogłębił się spadek sprz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 14:00
StoryEditor
Grupa Eurocash nadal szuka inwestora. Spółka rozważa sprzedaż wybranych aktywów
Delikatesy Centrum to jedna z sieci należących do Grupy Eurocash (fot. Łukasz Rawa,wiadomoscihandlowe.pl)
Grupa Eurocash w raportach z 2 kwietnia 2021 r. oraz 1 lutego 2022 r. podała informację o prowadzeniu procesu przeglądu opcji strategicznych spółki. Ten proces nadal jest w toku. Ma on na celu wybór najlepszego sposobu realizacji długoterminowego celu spółki, jakim jest rozwój i maksymalizacja jej wartości dla akcjonariuszy.

Zgodnie z komunikatami Grupy Eurocash, w trakcie przeglądu opcji strategicznych spółka analizuje scenariusze związane m.in. z potencjalnym pozyskaniem nowych inwestorów dla całe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 13:41