03.07.2017 / 13:20
StoryEditor

Potężny plan inwestycyjny sieci Aldi. Aż 5 mld euro na modernizację i budowę sklepów

Market Aldi w Łodzi, ul. Traktorowa, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Niemieckie media donoszą, że Aldi Nord przygotowuje potężne fundusze na modernizację placówek w Niemczech i za granicą. Według niepotwierdzonych doniesień w ciągu kilku najbliższych lat sieć zmierza przeznaczyć na ten cel kwotę ponad 5 mld euro – informuje Planet Retail.

Niemiecki dyskonter rozpoczął już modernizację części ze swych ponad 4800 placówek w Europie, koncentrując się głównie na poprawie ogólnego zagospodarowania sali sprzedaży ze sz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.07.2025 / 08:31
StoryEditor
Małpki i energetyki obok sałaty i rukoli. Niecodzienna ekspozycja w Lidlu zaskoczyła klientów
Nietypowa ekspozycja w Lidlu (fot. Krzysztof Bubel/Shutterstock; PomysłodawcyPL)

Klienci jednego z łódzkich sklepów sieci Lidl mieli okazję trafić na nietypową ekspozycję. Po sąsiedzku z rukolą, szpinakiem czy miksem sałat stały... alkohol i napoje energetyczne. Dyskontowa sieć zareagowała po interwencji mediów.

Zdjęcie niecodziennej (a w opinii przynajmniej części internautów: bulwersującej) ekspozycji w pierwszej kolejności opublikowane zostało na profilu PomysłodawcyPL na Faceboo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2025 / 13:41
StoryEditor
Adam Manikowski, Żabka Polska: Wiemy, jak nasza logistyka będzie wyglądała za 10 lat. Sztuczna inteligencja pomogła nam ją zaprojektować
Adam Manikowski, Żabka Polska (fot. Maciek Nowaczyk)

- Musimy tak projektować łańcuchy dostaw, aby w szczytach sprzedażowych bez problemu zaopatrywać sklepy i w pełni realizować zamówienia składane przez franczyzobiorców. Jednocześnie chcemy nadążyć z logistyką za naszym tempem ekspansji. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie przewidywanie, jaki potencjał logistyczny będzie niezbędny - mówi Adam Manikowski, CEO jednostki biznesowej Żabka Polska.

Strategia Grupy Żabka sięga perspektywy 2028 roku. Zakłada m.in. osiągnięcie w kolejnych latach liczby blisko 20 tys. sklepów. Wymagać to będzie odpowiednio skrojonego systemu l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2025 11:07