09.07.2020 / 12:44
StoryEditor

Europejski rynek e-commerce urośnie w tym roku... mniej niż w 2019 r. Zadziwiająca prognoza

(fot. Unsplash/CC0)
Na koniec 2020 r. cały rynek handlu internetowego w Europie będzie warty 717 mld euro - wynika z prognozy RetailX opublikowanej przez serwis "Ecommerce News". Oznaczałoby to, że rynek w ujęciu procentowym urośnie w tym roku mniej niż w roku ubiegłym. Przeczyłoby to powszechnemu przekonaniu o wielkim boomie na e-zakupy spowodowanym przez pandemię COVID-19 i wynikający z niej czasowy lockdown gospodarek Starego Kontynentu.

Omawiana prognoza zakłada wzrost rynku o 12,7 proc. względem 2019 roku. Z kolei rok temu tempo rozwoju europejskiego e-commerce wyniosło 14,2 proc. w porównaniu z rokiem 201...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 17:15
StoryEditor

Nie żyje Krzysztof Jakubowski, prezes sieci Esotiq&Henderson. Zmarł w wieku 52 lat

Krzysztof Jakubowski, prezes Esotiq&Henderson, zmarł w środę - podała spółka (fot. za: LinkedIn)
Esotiq&Henderson poinformował, że w środę 20 września zmarł prezes tej firmy Krzysztof Jakubowski. Menedżer był współtwórcą spółki notowanej na warszawskiej giełdzie.

Krzysztof Jakubowski urodził się w listopadzie 1970 r. w Szczecinie. Karierę zawodową rozpoczął w 1994 r. w FHU Bissmyk, spółce będącej regionalnym dystrybutorem produktów Proct...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25.09.2023 / 12:34
StoryEditor

Digitalizacja zakupów postępuje. Które kategorie zdominowały sprzedaż online?

Połowa polskich konsumentów robi zakupy w sieci częściej niż rok temu (fot. pixabay)
Aktualnie połowa polskich konsumentów robi zakupy w sieci częściej niż rok temu. 7 na 10 nabywców już przeniosło lub właśnie przenosi do internetu zakupy w przynajmniej jednej kategorii, przy czym w tym roku są to przede wszystkim tzw. „duże” kategorie zakupowe, np.: produkty modowe, kosmetyki, elektronika, RTV/AGD, motoryzacja czy produkty codziennego użytku jak chemia domowa i leki – wynika z najnowszego raportu e-Izby.

Wysoka inflacja i niepewność gospodarcza, sprawiają, że Polacy zmienili swoje podejście do finansów i zakupów. Jak wynika z raportu "(E)mergency Commerce Roku 2023" przygo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26. wrzesień 2023 11:55