23.01.2017 / 14:49
StoryEditor

Shell rozwija nowy koncept sklepu na stacjach paliw

Stacja sieci Shell Polska (materiały własne)
- Badania pokazały przede wszystkim to, że oczekiwania klientów są bardzo różne w zależności od konkretnej lokalizacji. Wszystko zależy od tego, gdzie zlokalizowany jest dany obiekt. (…) Mamy przygotowane cztery formaty stacji i za każdym razem będziemy wybierać ten najlepiej odpowiadający potrzebom klienta - mówią portalowi wiadomoscihandlowe.pl Łukasz Kalisz, Senior Category Manager, Convenience Retail Team Leader w Shell Polska oraz Tomasz Krysiak, Category Manager, Convenience Retail w Shell Polska.

Jakiś czas temu koncern Shell rozpoczął wdrażanie na swoich stacjach w Polsce nowego konceptu sklepu convenience? Na jakim etapie znajduje się obecnie ten projekt?

Rozpo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.09.2024 / 14:03
StoryEditor
Od teraz UPS dostarcza paczki również w soboty. Firma twierdzi, że zwiększy to konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw
Od teraz UPS dostarcza paczki również w soboty (fot. Shutterstock)

UPS oferuje standardową dostawę w sobotę bez dodatkowych opłat na 8 rynkach europejskich dla odbiorców indywidualnych. Usługa jest obecnie dostępna w Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii oraz w Polsce.

Rozszerzenie usługi standard service znacząco skróci czas dostawy i transportu, a brak dodatkowych opłat wzmocni ofertę B2C dla przedsiębiorstw różnej wielkości w całej Europie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2024 / 19:12
StoryEditor
Auchan i Intermarché dostały zgodę na stworzenie sojuszu zakupowego w Polsce! Co ten projekt oznacza dla dostawców i klientów sklepów?

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w odpowiedzi na wniosek sieci handlowych Auchan Polska i Intermarché wydał zgodę na koncentrację i utworzenie sojuszu zakupowego. W następstwie tej decyzji obie firmy powołają do życia nowy podmiot, którego zadaniem od dnia zarejestrowania, będzie reprezentowanie obu sieci w rozmowach z kontrahentami.

Wnioski do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodę na koncentrację Auchan Polska i Intermarché złożyły 24 maja br.  Partnerzy oczekują, że ich współpraca przeło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. październik 2024 13:51