21.02.2020 / 11:53
StoryEditor

Sieć salonów z obuwiem CCC rusza z kampanią promującą skaner stóp esize.me

(mat. prasowe)
Rusza kampania reklamowa pod hasłem „Rozmiar rozmiarowi nierówny” promująca innowacyjną usługę esize.me, dostępną w sklepach CCC i eobuwie.pl. Umożliwia ona wykonanie skanu 3D stopy, dzięki któremu klient może dokładnie dopasować obuwie do stopy bez konieczności przymierzania.

Od wprowadzenia usługi esize.me jesienią 2018 roku do dziś ze skanerów skorzystało już ponad 700 tysięcy osób. Obecnie skanery dostępne są już w ponad 200 sklepach CCC i 22 salo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2025 / 09:00
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Allegro dogaduje się z Żabką, prognozy dla rynku spożywczego, nowy sojusz zakupowy
Najważniejsze wiadomości z tygodnia (fot. Shutterstock/materiały prasowe)

Pomimo letniego okresu, w którym zazwyczaj jest spokojniej, to w handlu jak zwykle dużo się dzieje. Konflikt Allegro z InPostem skutkował dogadaniem się giganta e-commerce z Żabką. Biedronka uruchomiło projekt dla nowej grupy klientów. PMR ma nowe prognozy dla rynku spożywczego, a sieci handlowe należące do Eurocash, Chorten oraz Netto budują nowy sojusz zakupowy. Dowiedzieliśmy się również, która sieć jest najtańsza. Co jeszcze działo się minionym tygodniu?

1. Allegro razem z Żabką szachuje InPost! Sklepy convenience dołączają do Allegro Delivery

Sklepy Żabki dołączyły właśnie do Allegro Delivery, czyli sieci punktów odbioru ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.07.2025 / 11:26
StoryEditor
Rafał Brzoska atakuje swoich konkurentów i chwali się podatkami płaconymi przez InPost w Polsce
Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost

Prezes InPostu opublikował wideo, w którym mówi o “liście wstydu branży kurierskiej” i chwali się tym, jak dużo podatków w Polsce płaci jego firma.

Brzoska w swoim wystąpieniu podkreślił, że za cały 2024 rok jego spółka zapłaciła w polsce 375 mln zł podatku CIT, a rok wcześniej było to 250 mln zł. Jak podkreśla, to o cztery...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 16:04