12.07.2019 / 16:16
StoryEditor

Stacja Smaku - Grupa Lotos wprowadza do sklepów nowy koncept handlowy i rozwija asortyment

Stacja paliw Grupy Lotos (Grupa Lotos)
Należąca do Grupy Lotos, sieć Cafe Punkt jako pierwsza sieć gastronomiczna oferuje kierowcom asortyment kaw mlecznych przygotowanych z mlekiem BIO. Nowa oferta jest dostępna od tego tygodnia na stacjach Lotos zlokalizowanych na tzw. MOP-ach. Natomiast wkrótce na stałe zagości tam (oraz na wybranych stacjach w Trójmieście, Warszawie i Krakowie) również pierwszy, wegański hot dog. Grupa wprowadza także na swoje stacje nowy koncept handlowy.

Mleko BIO marki Mlekovita, oznaczone unijnym logo Rolnictwa Ekologicznego, to produkt dołączony do oferty z myślą o klientach deklarujących potrzebę życia w zgodzie z naturą. Ml...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
16.12.2025 / 08:58
StoryEditor
Co piją polskie nastolatki? Jak często nieletni sięgają po kawę, energetyki i piwo 0%? [DANE]

Choć herbata i soki wciąż królują w codziennym jadłospisie młodzieży, to słodzone napoje gazowane są ulubieńcami polskich nastolatków. Badanie przeprowadzone na panelu Ariadna pokazuje też, czym osoby w wieku 13-17 lat kierują się przy wyborze napojów oraz jak podchodzą do kontrowersyjnych produktów, takich jak energetyki czy piwo bezalkoholowe.

Napoje pite przez największy odsetek konsumentów w wieku 13–17 lat to kolejno: herbata (80 proc.), soki owocowe (76 proc.) oraz słodzone napoje gazowane i woda ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.12.2025 / 16:04
StoryEditor
Były prezes Carrefour Polska pokieruje hipermarketami sieci we Francji
Logo Carrefoura (fot. nito/Shutterstock)

Christophe Rabatel, były prezes Carrefour Polska, wraca do Francji, by pokierować działem hipermarketów. Ostatnie lata spędził we Włoszech, ale Carrefour właśnie sprzedał tam swoje sklepy.

Rabatel pracował w Polsce w latach 2018-2020. Swoją przygodę zawodową zaczynał we francuskim oddziale Deloitte, później pracował m.in. jako CFO Carrefoura w Turcji oraz prezes C...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 12:57