21.02.2019 / 10:37
StoryEditor

Z karty Moja Biedronka korzysta już 7 mln Polaków. Sieć wie coraz więcej o klientach

(fot. JMP)
Sieć Biedronka pochwaliła się, że z jej karty lojalnościowej Moja Biedronka korzysta już 7 mln użytkowników. W zamian za przekazanie sieci swoich danych osobowych i zgody marketingowe, klienci korzystający z karty w ubiegłym roku mogli korzystać z licznych promocji.

W 2018 r. dla posiadaczy karty Moja Biedronka sieć przygotowała 805 różnych promocji, które objęły ponad 520 produktów.

Największa liczba klientów zarejestrowała kartę lo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2024 / 11:00
StoryEditor
Prosecco Bar - nowy koncept handlowy zadebiutował w Warszawie. Lagardere i Henkell ze wspólnym projektem
Prosecco Bar na Lotnisku Chopina w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Prosecco Bar na Lotnisku Chopina w Warszawie (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Prosecco Bar na Lotnisku Chopina w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Prosecco Bar na Lotnisku Chopina w Warszawie (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Prosecco Bar na Lotnisku Chopina w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Prosecco Bar na Lotnisku Chopina w Warszawie (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Prosecco Bar na Lotnisku Chopina w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Prosecco Bar na Lotnisku Chopina w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Prosecco Bar na Lotnisku Chopina w Warszawie (fot. mat. prasowe)

Na Lotnisku Chopina w Warszawie powstał nowy koncept handlowy - Prosecco Bar. To efekt współpracy Lagardère Travel Retail z producentem m.in. win musujących, firmą Henkel Freixenet.

Pierwszy Prosecco Bar działać będzie na stołecznym Lotnisku Chopina tuż przy bramkach (gate‘ach) dla podróżujących w strefie Schengen. W barze będzie kupić m.in. prosecco cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.09.2024 / 16:41
StoryEditor
InPost w pięćdziesiątce największych firm transportowych na świecie pod względem kapitalizacji
Samochody dostawcze InPostu (fot. materiały prasowe)

Pod względem kapitalizacji InPost jest 49. firmą transportową na świecie – wynika za rankingu zamieszczonego na stronie companiesmarketcap.com. Co ciekawe, w zestawieniu nie znajduje się żadna polska spółka, ponieważ InPost ma swoją siedzibę w Luksemburgu.

InPost znalazł się na 49. Miejscu największych firm transportowych na świecie dzięki kapitalizacji w wysokości ponad 9,40 mld dolarów (odczyt z dnia 25 września 2024 roku)....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2024 11:36