23.06.2016 / 13:33
StoryEditor

Sieć Żabka przechodzi z systemu ajencyjnego na system franczyzowy

Żabka przeskoczy z ajencji na franczyzę (materiały własne)
Żabka Polska, firma prowadząca największą sieć sklepów ajencyjnych w Polsce, działających pod szyldami Żabka i Freshmarket, wprowadza potężną zmianę w swojej strategii rozwoju. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, władze firmy zdecydowały, że Żabka przejdzie z systemu ajencyjnego na franczyzę.

Przez ostatnich kilka miesięcy Żabka testowała swój system franczyzowy w kilkudziesięciu wybranych sklepach na terenie kraju. Testy wypadły na tyle pomyślnie, że władze firmy zd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.09.2024 / 16:29
StoryEditor
Koszyk zakupowy Polaków. Ile oszczędzamy na promocjach w sklepach?

Tańsze oferty przy zakupie kilku sztuk, rabaty dla stałych klientów czy czasowe promocje – dyskonty oferują wiele kuszących cenowo propozycji. Ile faktycznie oszczędzamy na tego typu promocjach? Okazuje się, że sporo! Oto najnowsze dane z paragonów.

W najnowszym badaniu eksperci aplikacji PanParagon sprawdzili sklepowe paragony pod kątem udzielanych w sklepach rabatów, które jak się okazało pozwalają na spore oszcz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2024 / 08:58
StoryEditor
Winna wpadka Lidla. Sieć sprzedawała wino w cenie nieprzekraczającej 2 zł za butelkę
Lidl przyznał, że przez błąd w systemie sprzedawał wytrawne wino z Hiszpanii w cenie poniżej 2 zł za butelkę (fot. Shutterstock)

Krzysztof Brzózka, były szef Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, a obecnie ekspert Mazowieckiego Związku Stowarzyszeń Abstynenckich, ujawnił w mediach społecznościowych sprawę kolejnej gigantycznej promocji na alkohol. Tym razem objęte nią zostało wino, dostępne w sklepach Lidl w cenie poniżej 2 zł za butelkę. Jak sieć tłumaczy się z tej akcji?

Kilka miesięcy temu niektóre sieci handlowe w tym Biedronka oraz Lidl w ramach promocji sprzedawały wódkę w cenach poniżej 10 zł za pół litra. Wydawało się, że ostra kr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2024 10:07