04.03.2013 / 11:25
StoryEditor

Handlowa rewolucja specjalisty od ochrony środowiska

– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
Zamiast zbudować nowy obiekt od podstaw, odrestaurował zrujnowany zabytek. A potem podjął się zmiany mentalności miejscowych klientów. Krzysztof Czyż jest handlowym nowicjuszem, ma jednak mnóstwo pomysłów i jest otwarty na sugestie kupujących. Dzięki temu prowadzony przez niego największy oraz najnowocześniejszy sklep w Łobżenicy bywa niekiedy jedyną czynną placówką w okolicy.

Dla wsi i miasteczek malowniczego Pojezierza Krajeńskiego, gdzie jest blisko 300 jezior, a na co trzecim słupie wysokiego napięcia gniazda mają bociany, standardem są głównie ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 10:59
StoryEditor
Nowa siła na polskim rynku handlu? Chata Polska z innymi przedsiębiorstwami tworzy Polskie Konsorcjum Detaliczne
Chata Polska z innymi przedsiębiorstwami tworzy Polskie Konsorcjum Detaliczne (fot. SSZ)

Na polskim rynku handlu pojawi się nowa grupa zakupowa. Kilku przedsiębiorców, w tym Robert Siemiński, prezes sieci handlowej Chata Polska, połączyło siły, by wspólnie zbudować nowy podmiot. Co kryje się za utworzeniem Polskiego Konsorcjum Detalicznego i jaki wpływ może mieć ten ruch na rynek?

14 kwietnia 2025 r. do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek dotyczący utworzenia nowego podmiotu – Polskiego Konsorcjum Detalicznego. Sprawa obecnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 00:04
StoryEditor
Rafał Brzoska chce ułatwić firmom korzystanie z terminali płatniczych POS. Co chce zrobić?
Rafał Brzoska, prezes InPost (InPost)

Rafał Brzoska, szef Grupy Inpost, a jednocześnie pełnomocnik przedsiębiorców ds. deregulacji w ramach inicjatywy SprawdzaMY, chce dostosowania przepisów o terminalach płatniczych do standardów UE – usunięcie nadmiarowych regulacji w polskiej ustawie z 2024 roku, które obejmowały także zwykłe terminale płatnicze POS, mimo że Dyrektywa EAA dotyczy jedynie terminali samoobsługowych.

Rafał Brzoska, pełnomocnik przedsiębiorców ds. deregulacji SprawdzaMY – Inicjatywa Przedsiębiorcy dla Polski wskazał, że wprowadzono pierwsze postulaty dotyczące zlikwidowania n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 16:07