16.10.2019 / 08:49
StoryEditor

Zwiększ zyski dzięki technologiom na stoisku mięsnym

(fot. Frac)
Mięso jest jednym z produktów, które świadczą o jakości towarów w sklepie. Widząc dobrze zaopatrzone stoisko mięsne ze świeżymi produktami, klienci nabierają przekonania, że sklep na bieżąco dba o jakość produktów, które oferuje. Ale świeżość to dziś nie wszystko, bo klienci oczekują coraz to nowych udogodnień. Dlatego w sklepie warto oferować nie tylko świeże i dobrej jakości mięso, ale także dodatkowe usługi, które zachęcą do jego kupowania.

Mięso to jeden z produktów, który szybko się psuje. Dlatego tak ważne jest dbanie o jego regularną sprzedaż, wymianę asortymentu, świeżość i atrakcyjność oferty. To też produkt,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2025 / 17:44
StoryEditor
Orlen uruchamia pierwszy ultraszybki hub ładowania elektryków. W planach kolejne
W persepktywie dwóch lat Orlen ma zamiar uruchomić ponad 50 nowoczesnych hubów ładowania ekektryków (fot. Shutterstock)

Orlen dokłada swoją cegiełkę do tego, żeby przyspieszyć rozwój elektromobilności w Polsce. Koncern uruchamia pierwszy nowoczesny hub szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych Orlen Charge. Wiemy, jak wyglądają dalsze plany firmy w tym zakresie.

Pierwszy ultraszybki hub Orlen Charge został uruchomiony na MOP-ie Olsztynek Południe przy trasie S7.Umożliwia o ładowanie ośmiu samochodów elektrycznych jednocześnie. Kierow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2025 / 08:41
StoryEditor
Jysk Polska z nową dyrektor finansową. Wcześniej pracowała w Carrefourze
Anna Olchawa-Farfał, Jysk Polska (fot. Sebastian Gora)

Z początkiem września 2025 roku stanowisko dyrektor finansowej Jysk Polska objęła Anna Olchawa-Farfał. W swojej nowej roli będzie odpowiadać za nadzór nad obszarem finansów i kontrolingu.

Anna Olchawa-Farfał ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w branży retail, w obszarze finansów i zarządzania. Od 2005 roku była związana z firmą Carrefour Polska, gdzie prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2025 18:35