16.01.2017 / 11:53
StoryEditor

Do obiegu trafiły nowe banknoty warte blisko 71 mld zł

(fot. pixabay)
Z danych NBP wynika, że niemal 71 mld zł wyniosła wartość banknotów ze zmodernizowanymi zabezpieczeniami, jakie wprowadzono do obiegu w latach 2014-2016 – podaje serwis biznes.interia.pl.

Dane banku centralnego pokazują, że od kwietnia 2014 r. do marca 2016 r. NBP w ramach standardowego zaopatrywania banków i innych upoważnionych podmiotów oraz w kasach oddział...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 63% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 15:38
StoryEditor
Tak prezentują się nowe, warszawskie sklepy Mr. DIY
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)mat. prasowe
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)mat. prasowe
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)mat. prasowe
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)mat. prasowe
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)

We wrześniu malezyjska sieć uruchomiła dwa sklepy w stolicy: w parku handlowym Zielony Targówek oraz w Galerii Młociny (największy Mr. DIY w Polsce).

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 16:16
StoryEditor
French Touch 2025. Sieć Carrefour powraca jako partner promowania francuskich produktów nad Wisłą
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, sales development director w Carrefour Polska

W październiku 2025 roku odbędzie się 11. edycja wydarzenia French Touch – La Belle Vie!, która połączy szeroko zakrojoną akcję handlową z wydarzeniem artystycznym w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. W akcję zaangażowało się wiele marek FMCG.

French Touch to nie tylko wydarzenie kulturalne, ale również akcja handlowa, która potrwa przez cały październik. W wielu sklepach w całym kraju promowane będą francuskie marki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 07:28