18.03.2020 / 13:24
StoryEditor

Mastercard i Visa podnoszą limit dla transakcji zbliżeniowych bez PIN do 100 zł

(fot. Clay Banks, Unsplash)
Już 19 marca obowiązujący w Polsce limit dla transakcji zbliżeniowych Visa bez podawania PIN-u zostanie podniesiony do 100 zł. Dzień później podobne regulacje wprowadzi Mastercard. To odpowiedź na oczekiwania regulatora, handlowców i konsumentów, związane z epidemią koronawirusa w Polsce.

Użytkownicy kart mogą skontaktować się ze swoim bankiem, aby dowiedzieć się, kiedy będą mogli korzystać z podwyższonego limitu. Podniesienie limitu dla transakcji zbliżeniowych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 64% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 17:13
StoryEditor
Aldi otwarte dłużej. Do której można zrobić zakupy w sieci przed Bożym Ciałem?
18 czerwca sklepy sieci Aldi będą otwarte dłużej niż standardowo (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Aldi wydłużyła godziny otwarcia swoich sklepów przed Bożym Ciałem. Tym samym dołącza do Biedronki, która także zdecydowała się na podobny manewr, tyle że na znacznie większą skalę.

Boże Ciało, w tym roku wypadające 19 czerwca jest w Polsce dniem świątecznym. Tym samym handel w tym dniu - zgodnie z literą prawa, czyli przepisami ustawy ograniczającej handel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 16:15
StoryEditor
Pepco standaryzuje biznes. To będzie nowe otwarcie? Na jakie zagrożenia i ryzyka musi uważać dyskonter

Ostatnie tygodnie dla Grupy Pepco były dużym wyzwaniem. Operatorowi sprzedał mającą problemy finansowe sieć dyskontów Poundland w Wielkiej Brytanii, firma zapowiedziała także likwidację jednego z formatów handlowych i wyjście z biznesu FMCG. To wszystko przełoży się na niższą sprzedaż, ale jednocześnie poprawi jakość wyników grupy.

Pepco to wieloformatowa, paneuropejska sieć 5049 dyskontowych sklepów wielobranżowych, pod markami Pepco, Dealz oraz Poundland. Tu warto przypomnieć, że ta ostatnia licząca 8000...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. czerwiec 2025 16:34