15.07.2021 / 21:09
StoryEditor

„Podatek od przekąsek” i ograniczenia w promocjach – nowe narzędzia walki rządu z otyłością

Brytyjski rząd rozważa wprowadzenie podatku od przekąsek (Shutterstock.com)
Jeszcze tylko do kwietnia 2022 roku w brytyjskich sklepach, zarówno tych stacjonarnych jak i internetowych mogą być bez ograniczeń promowane produkty spożywcze określane skrótem HFSS, czyli zawierające dużą ilość tłuszczu, cukru lub soli. Obecnie ekipa Borisa Johnsona myśli o obłożeniu tych grup towarowych dodatkowym podatkiem.

Lista produktów zaliczanych do kategorii HFSS (High Fat, Sugar or Salt Food) jest bardzo długa. Znajdują się na niej m.in. napoje bezalkoholowe, ciastka, wyroby czekoladowe, lod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 19:38
StoryEditor
To niesamowite! W sklepach Action 2/3 wszystkich produktów kosztuje mniej niż 10 zł. Sieć dyskontów podbija Polskę

Sieć dyskontów przemysłowych Action planuje otwarcie drugiego sklepu Suwałkach i Łomży, a czwartego w Białymstoku. Tak mocna ekspansja na północy i wschodzie kraju jest możliwa dzięki otwarciu nowego centrum logistycznego pod Warszawą.

Action, sieć dyskontów niespożywczych, kontynuuje ekspansję w Polsce. Firma otwiera swoje kolejne sklepy w województwie podlaskim. Już wkrótce ruszy drugi sklep w Suwałkach i w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 00:16
StoryEditor
Rossmann wytacza naprawdę ciężkie działa i pokazuje kto rządzi rynkiem

Rossmann, największa sieć drogerii w Polsce postanowiła wstrząsnąć nie tylko rynkiem drogeryjnym i swoją bezpośrednią konkurencją, ale także dyskontami spożywczymi, które starają się odbierać drogeriom klientki, rozwijając nowe kategorie kosmetyczne i perfumeryjne. Rossmann postanowił to zrobić, zatrudniając naprawdę duże nazwiska, które mają nie tylko zainspirować klientki, ale także wskazać kluczowe trendy, które będą rządzić rynkiem kosmetycznym i perfumeryjnym w kolejnych miesiącach.

Ewa Chodakowska, Aleksandra Sosfa oraz Maxineczka – to twarze najnowszej kampanii "Nowe" pokazującej nowości produktowe, które trafiły na półki sklepów Rossmann. 

Ewa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 08:14