27.04.2020 / 15:47
StoryEditor

POFOG nie zaprzestaje obrony płatności gotówkowych. Trwa wymiana pism z GIS

(fot. Pixabay CC0)
Polska Organizacja Firm Obsługi Gotówki apelowała w ubiegłym tygodniu do Głównego Inspektoratu Sanitarnego o zaprzestanie zniechęcania do posługiwania się gotówką. GIS odpowiedział, ale treść repliki nie do końca satysfakcjonuje przedstawicieli branży. Jednak cieszą się z „zmiany oficjalnego przekazu”.

Polska Organizacja Firm Obsługi Gotówki przekonywała w piśmie do Głównego Inspektora Sanitarnego, że płatności gotówkowe nie wiążą się z większym ryzykiem zakażenia korona...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2025 / 09:45
StoryEditor
Carrefour ma ból głowy. Sieć ze stratą na poziomie ponad 350 mln euro
Hipermarket Carrefour (fot. canon_photographer/Shutterstock)

Grupa Carrefour pokazała wyniki po pierwszej połowie tego roku. Strata netto wyniosła 361 mln euro. Sieć podjęła już decyzję o wycofaniu się z dużego rynku.

Przychód całej grupy zwiększył się z 41,5 do 42,5 mld euro, z zysk z samej sprzedaży z 40,1 do 41,3 mld euro. Przełożyło się to na niewielki wzrost zysku EBITDA z 1,91 do 1,93 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2025 / 17:25
StoryEditor
Intersport chwali się nowoczesnym konceptem sprzedażowym. Strategia omnichannel to odpowiedź na kluczowe trendy konsumenckie

Intersport Polska spogląda w przyszłość handlu i wprowadza nowoczesny koncept sprzedażowy, w ramach którego aktywny styl życia staje się tożsamością marki, a omnichannel i experiential retail są kluczowe do budowy lojalności. Nowy salon, otwarty w Millennium Hall w Rzeszowie, to połączenie inteligentnej ekspozycji, multimediów i lokalnych eventów – wszystko w celu zwiększenia efektywności sprzedaży i zaangażowania klientów.

Integralność kanałów sprzedażowych z trendami rynkowymi

Intersport Polska kontynuuje realizację strategii omnichannel, odpowiadając na jeden z kluczowych globalnych trendó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 20:06