24.02.2021 / 12:06
StoryEditor

Polacy podzieleni pół na pół w kwestii nakazu noszenia maseczek zamiast przyłbic, szalików i chust [BADANIE]

Polacy lubią maseczki materiałowe (Fot. Shutterstock)
Blisko 44 proc. Polaków popiera pomysł wprowadzenia obowiązku używania wyłącznie skutecznych maseczek ochronnych i zakazania używania przyłbic, szalików, chust i maseczek materiałowych. Ale prawie 45 proc. respondentów ma przeciwne zdanie. Mimo nowych zaleceń rządowych 40 proc. badanych deklaruje, że będą nadal nosić materiałowe maseczki. Ponad 27 proc. ankietowanych wybierze chirurgiczne, przeszło 12 proc. respondentów – te z filtrem.

Jak wykazało badanie opinii społecznej przeprowadzone przez UCE RESEARCH i SYNO Poland, 43,9 proc. Polaków uważa, że rząd w walce z COVID-19 słusznie zrobi, narzucając społecz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
10.12.2025 / 10:39
StoryEditor
Marki własne Eurocashu strategicznym aktywem w walce z Biedronką i Lidlem. Ich udział skoczy do 20 proc.

Rozwój marek własnych jest jednym z najbardziej dynamicznych elementów strategii Eurocash na lata 2026–2027. Grupa stawia sobie jasny cel: zbudować atrakcyjną dla klientów oraz franczyzobiorców ofertę private label i zwiększyć udział marek własnych w sprzedaży franczyzy do poziomu 20%. To największy projekt produktowy w historii Eurocash, mający jednocześnie poprawić marże sklepów franczyzowych i ich konkurencyjność cenową.

Eurocash kontra dyskonty. Marka własna ważnym orężem w walce o klienta

Eurocash podkreśla, że marki własne w sieciach franczyzowych są dziś nie wystarczająco rozwinięte — i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 19:05
StoryEditor
KSeF obowiązkowy dla sklepów internetowych. Mapa drogowa wdrożenia e-faktur
KSeF a e-commerce – jak przygotować sklep internetowy na rewolucję w fakturowaniu? (fot. Canva)

Jednym z wyzwań dla branż e-commerce przy wdrażaniu KSeF jest znaczna liczba transakcji online. W przypadku sprzedaży B2B konieczne będzie wystawienie faktury, która musi trafić do systemu KSeF. Jak przygotować swój sklep internetowy do tej zmiany? Przeczytaj 4. część Przewodnika po KSeF.

To jest już czwarta część naszego cyklu „Przewodnik po KSeF”. Poprzednie artykuły znajdziesz na końcu tekstu.

KSeF w e-commerce – kogo i kiedy obejmie obowiązek?

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. grudzień 2025 02:16