08.10.2018 / 10:54
StoryEditor

Polacy realizują smartfonami ponad 65 mln płatności kwartalnie

(fot. Pixabay CC0)
Polacy coraz chętniej korzystają ze smartfonów do płacenia za zakupy, zlecania przelewów czy spłaty kredytów. W drugim kwartale 2018 roku klienci 13 ankietowanych banków, ankietowanych przez serwis PRNwes.pl, wykonali łącznie ponad 65 mln operacji. To wzrost o 83 proc. w stosunku do danych prezentowanych rok temu.

Liczba osób korzystających z bankowości mobilnej systematycznie rośnie. Z danych zebranych przez branżowy serwis PRNews.pl wynika, że na koniec pierwszego półrocza 2018 r. z ban...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2025 / 22:30
StoryEditor
Foodziki w Żabce: nowe maskotki, zdrapki i gra online. Jak działa najgorętsza akcja lojalnościowa 2025?

Foodziki od Żabki to nowa akcja lojalnościowa sieci convenience łącząca zbieranie zdrapek w ponad 12000 sklepów, kolekcjonerskie maskotki i cyfrową grę „Łap Foodziki”. Jak mali klienci mogą zdobywać nagrody, kiedy startuje akcja i co ją wyróżnia na tle konkurencji?

Czym są Foodziki z Żabki?

Foodziki to hybrydowa akcja marketingowa Żabki, która łączy tradycyjne zdrapki wydawane przy kasie z elementami kolekcjonerskimi (maskotki) oraz cyf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.11.2025 / 10:11
StoryEditor
Masowy strajk w Starbucksie. Protest rozlewa się na wiele lokali w całych USA
Kawiarnia sieci Starbucks (fot. mat. prasowe)

W jednym z najbardziej rozpoznawalnej sieci kawiarni w Stanach Zjednoczonych rozpoczął się bezterminowy strajk. Protest obejmuje dziesiątki miast i dziesiątki lokali, a jego celem jest zwrócenie uwagi na codzienne problemy, z którymi muszą się mierzyć pracownicy. Co doprowadziło do jednej z największych akcji sprzeciwu w historii sieci?

Starbucks Workers United rozpoczął bezterminowy strajk w 65 punktach w USA. Akcja odbywa się w co najmniej 25 miastach i stanowi trzeci protest od powstania związku w 2021 rok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. listopad 2025 21:53