05.12.2023 / 16:56
StoryEditorSzymon Mordasiewicz, CPS GfK: Przyszły rok będzie rokiem pracy z ceną i różnicowania asortymentu między sklepami dużego i małego formatu
Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Consumer Panel Services w GfK Polonia uważa, że wyraźny wzrost konsumpcji nastąpi dopiero w 2025 roku (fot. Łukasz Rawa)
Dla sieci detalicznych rok 2024 będzie czasem zażartej walkę o wykrojenie sobie większego kawałka z tortu, który jeszcze nie będzie rósł – uważa Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Consumer Panel Services GfK. Analityk w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl wyjaśnia, czym ta zażarta walka będzie skutkowała w praktyce. Wskazuje także na inne wyzwania, z jakimi będzie musiał zmierzyć sektor FMCG, w tym także firmy producenckie oraz cele, które będą dla niego priorytetowe.
Jak wyglądają perspektywy dla krajowego rynku FMCG w kontekście kolejnych kilkunastu miesięcy? Czy spodziewa się pan wzrostu konsumpcji w 2024 r.?
Widząc pewne ociep...