24.09.2018 / 10:29
StoryEditor

Al.Capone: myśleliśmy o punktach pocztowych jeszcze przed zakazem handlu w niedziele

(fot. materiały prasowe)
Nie tylko sieci sklepów, ale i niezależni detaliści poszerzają zakres usług, dzięki którym mogą otwierać placówki handlowe we wszystkie dni tygodnia. Niektóre z nich – tak jak Al. Capone – zaczęły to robić jeszcze przed wejściem ustawy o zakazie handlu w niedziele.

Jak pisaliśmy, kolejna sieć sklepów otwiera swoje sklepy we wszystkie niedziele.

Czytaj więcej: Zakaz handlu w niedziele. Sklepy sieci Al.Capone działają jako placówki poczto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.11.2023 / 12:59
StoryEditor
Z Ikei do C&A. Odzieżowa spółka ma nowego szefa działu odpowiedzialnego za transformację sieci handlowej
Wim Blaauw przechodzi z Ikei do C&A
Wim Blaauw od 1 stycznia 2024 roku zostanie nowym szefem działu Digital & Transformation w odzieżowej firmie C&A. Przechodzi z Ingka Group, gdzie był dyrektorem ds. cyfrowych.

C&A informuje, że objecie nowej funkcji przez e Wima Blaauw wzmocni zespół kierowniczy C&A i przyczyni się do przyspieszenia rozwoju cyfrowego i wielokanałowego na drodze tran...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.11.2023 / 14:08
StoryEditor
Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektorka zarządzająca NielsenIQ: W nadchodzących miesiącach konsumenci będą w stanie wydać więcej na FMCG
Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektorka zarządzająca NielsenIQ w Polsce, prognozuje, że w 2024 r. konsumenci będą skłonni wydawać więcej na FMCG (fot. Monika Olszewska)
Perspektywy na rok 2024 r., zwłaszcza dla branży FMCG, są pozytywne – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Karolina Zajdel-Pawlak. Uzasadniając tę prognozę dyrektorka zarządzająca NielsenIQ wskazuje m.in. na pewne rozluźnienie postaw oszczędnościowych, zaznacza jednak, że wielu konsumentów będzie potrzebowało czasu na odzyskanie płynności finansowej.

Od wielu miesięcy polscy konsumenci doświadczają narastających, skumulowanych skutków przedłużającej się inflacji. – Za ten sam koszyk produktów płacimy realnie ponad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02. grudzień 2023 14:02