02.04.2024 / 11:18
StoryEditor

Biedronka rozda klientom vouchery na 500 zł, ale będzie można je wykorzystać najwcześniej za kilka miesięcy

Kwietniowa promocja w Biedronce po zmianie stawki VAT na żywność
Sieć Biedronka tuż po Wielkanocy wydaje vouchery na zakupy. Sieć chwali się, że umożliwi odzyskanie równowartości pieniędzy zostawionych przy kasie. Tyle, że bony zakupowe będzie można wykorzystać najwcześniej w wakacje czy przed Bożym Narodzeniem.

Vouchery w sklepach Biedronka będą wydawane w pierwszym tygodniu kwietnia br. Sieć podaje, że "wystarczy w tygodniu poświątecznym od wtorku do czwartku (02.04-04.04) albo od czw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 13:25
StoryEditor
Cena najważniejszym czynnikiem oddziałującym na sprzedaż produktów spożywczych w Europie [RAPORT]
W 2023 roku konsumenci z całej Europy ograniczali wydatki (Shutterstock)
W ubiegłym roku sprzedaż artykułów spożywczych w Europie w ujęciu realnym (tj. skorygowana o inflację) spadła i była o 4,5 proc. niższa niż w 2019 r. Ten spadek w stosunku do 2019 r. jest spowodowany niewielkim wzrostem wolumenu o 0,3 proc. i spadkiem ceny za sztukę w ujęciu realnym o 4,8 proc. – wynika z raportu „The State of Grocery Retail 2024, Europe”, przygotowanego przez McKinsey&Company i EuroCommerce.

Polski rynek handlu detalicznego w 2023 roku wyglądał nieco lepiej niż średnia europejska. W ub. roku sprzedaż produktów spożywczych w Europie wzrosła zaledwie o 8,6 proc. przy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 09:59
StoryEditor
Weteran Biedronki dołącza do sieci dyskontów Vollmart w roli dyrektora sprzedaży
Artur Czerski, dyrektor sprzedaży sieci dyskontów Vollmart (fot. archiwum AC)
Artur Czerski, związany dawniej przez 15 lat z Jeronimo Martins Polska, czyli właścicielem sieci Biedronka, wzmocni zespół Vollmartu. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, menedżer dołączył 8 kwietnia do polskiej sieci jako dyrektor sprzedaży.

Artur Czerski pracował w Biedronce w latach 1997-2012. Zaczynał jako kierownik rejonu, mając pod sobą 6-12 sklepów. Od 2003 r. był senior sales managerem i kierownikiem okręg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. kwiecień 2024 11:03