13.07.2022 / 10:29
StoryEditor

Branża handlowa jednym głosem przeciwko uwzględnieniu w systemie kaucyjnym opakowań szklanych jednorazowego użytku

Czy system kaucyjny w Polsce obejmie także butelki szklane jednorazowego użytku? (fot. Daria Nipot / Shutterstock)
Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Polska Izba Handlu, a także Związek Pracodawców Polskie Szkło wspólnie zaapelowały do rządu o wyłączenie z przygotowywanego przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska systemu kaucyjnego opakowań szklanych jednokrotnego użytku. Nowy projekt ustawy w tej sprawie miał zostać opublikowany przed końcem czerwca, ale prace nad regulacjami ponownie się przeciągają.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 14:01
StoryEditor
Niceboy - mBank i Mastercard wprowadzają pierwszy na świecie superpierścień nie tylko płatniczy
mBank wprowadza smart ring – pierwszy na świecie pierścień płatniczy, który łączy wygodę płatności z monitorowaniem zdrowia i aktywności

Telefon jest dziś centrum dowodzenia. Czy pierścień płatniczy przejmie znaczącą część jego funkcjonalności? Jest na to szansa. mBank i Mastercard wprowadzają właśnie Niceboy’a.

W artykule przeczytasz:

  • Polacy liderami cyfrowych płatności
  • Mastercard: wearables przyspieszają codzienne płatności
  • Wearables: Bezpieczeństwo transakcji i danych
  • Cz...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2025 / 14:04
StoryEditor
Dynamiczny wzrost retail mediów w Polsce. Eksperci podkreślają, że branża wchodzi w etap
W retail media mocno inwestuje m.in. sieć Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Polski rynek retail mediów znajduje się w fazie intensywnej transformacji, a tempo wzrostu wskazuje na coraz większe znaczenie tego segmentu w strukturze wydatków reklamowych. Eksperci podkreślają, że obecnie branża jest przed okresem porządkowania standardów, poszerzania oferty i dywersyfikacji graczy. Jakie procesy w najbliższych latach mogą zdecydować o kierunku rozwoju retail mediów w Polsce?

Polski segment retail mediów przyspiesza, a dynamika wzrostu wyraźnie odróżnia go od wielu innych kategorii reklamowych. W ub.r. jego wartość zwiększyła się o ok. 30 proc. rdr, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. grudzień 2025 16:50