18.01.2021 / 14:56
StoryEditor

Co ma zrobić najemca galerii handlowej, któremu drastycznie spadły obroty? Sanacja ułatwia odstąpienie od umów najmu

Sanacja pozwala na odstąpienie od umów najmu przez najemcę nawet wtedy, gdy nie przewiduje tego sama umowa (zdjęcie ilustracyjne/wiadomoscihandlowe.pl)
Postępowanie sanacyjne? A może uproszczone postępowanie restrukturyzacyjne? Najemcy galerii handlowych, którzy ucierpieli na koronakryzysie, dysponują szeregiem możliwości prawnych pozwalających na uzdrowienie biznesu borykającego się z efektami znacznego spadku obrotów.

- Wprowadzone restrykcje związane z kolejną falą epidemii Covid-19 oraz ograniczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej skłaniają wielu przedsiębiorców i menedżerów do zast...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.07.2025 / 10:20
StoryEditor
Allegro razem z Żabką szachuje InPost! Sklepy convenience dołączają do Allegro Delivery
Sklep sieci Żabka (fot. mat. prasowe)

Sklepy Żabki dołączyły właśnie do Allegro Delivery, czyli sieci punktów odbioru paczek mającej być przeciwwagą dla InPostu i jego paczkomatów. Największy marketplace w Polsce chwali się, że dzięki wpięciu ponad 11,6 tys. sklepów Żabki do systemu - poprzez współpracę z DHL - cała ogólnopolska sieć punktów odbioru Allegro Delivery będzie liczyć aż 45 tys. lokalizacji.

Allegro Delivery to, jak tłumaczy właciciel marketplace‘u, "nowatorska sieć partnerska oparta na współpracy z wieloma niezależnymi operatorami logistycznymi, dostępna w jednej a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2025 / 08:58
StoryEditor
Carrefour pokazał wyniki po drugim kwartale. W Polsce LfL pod kreską, ale spadek nieco wyhamował
Carrefour w Warszawie (fot. Carrefour Polska)

Grupa Carrefour miała w drugim kwartale tego roku w Polsce przychody na poziomie 592 mln euro. To wzrost względem zeszłego roku, ale całe pierwsze półrocze sieć kończy na minusie.

Wspomniane 592 mln euro to wzrost odpowiednio o 3,5 proc., biorąc pod uwagę aktualne kursy wymiany walut i 2,6 proc przy kursach stałych. Carrefour w Polsce zanotował w Q2 spa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 22:29