20.09.2016 / 14:53
StoryEditor

Dyrektor generalny PRCH komentuje zamieszanie ws. podatku handlowego

Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych (fot. PRCH)
Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych, nie jest zaskoczony poniedziałkową decyzją Komisji Europejskiej odnośnie wszczęcia szczegółowego postępowania wyjaśniającego ws. polskiego podatku handlowego. Szef PRCH przypomina, że nowa w naszym kraju danina od początku budziła bardzo duże kontrowersje.

- Polska Rada Centrów Handlowych jako stowarzyszenie była przeciwna tej sektorowej daninie, która dodatkowo dzieli branżę handlową. Już na etapie konsultacji wskazywaliśmy, że r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.09.2023 / 08:27
StoryEditor

Allegro podnosi ceny Allegro Smart. Klienci muszą zapomnieć o 10,99 zł. Ile teraz zapłacą użytkownicy?

Allegro Smart!
Allegro poinformowało o wzroście ceny za miesięczną subskrypcję programu Allegro Smart!. Nowa stawka będzie aż o jedną trzecią wyższa.

„16 października 2023, o godzinie 9:00 zmienimy cenę miesięcznej subskrypcji Allegro Smart! – z 10,99 zł na 14,99 zł” – poinformował serwis w komunikacie. Jednocześnie bez zmian...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 12:28
StoryEditor

Morawiecki chce walczyć z markami własnymi w sklepach. Była wiceprezes UOKiK komentuje pomysł premiera

Na zdj. mec. Bernadeta Kasztelan-Świetlik, radca prawny, partner kancelarii Gessel, w latach 2014-2017 wiceprezes UOKiK (fot. kancelaria Gessel)
- Słuchając zapowiedzi o planach "drastycznego ograniczenia udziału marek własnych w sieciach handlowych", mam spore wątpliwości co do zasadności takich działań. Brzmi to jak typowe hasło wyborcze, a ja wolałabym, aby zmiana prawa bazowała na konkretach - w ten sposób do postulatu, o którym mówił przed kilkoma dniami premier Mateusz Morawiecki, odniosła się w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl mec. Bernadeta Kasztelan-Świetlik, była wiceprezes UOKiK, a obecnie partner kancelarii Gessel.

Ekspertka ubolewa, że jak dotąd nie usłyszała, czy zostały przeprowadzone badania pokazujące, jaki jest obecnie udział marek własnych w poszczególnych sieciach handlowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25. wrzesień 2023 12:36