20.09.2016 / 14:53
StoryEditor

Dyrektor generalny PRCH komentuje zamieszanie ws. podatku handlowego

Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych (fot. PRCH)
Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych, nie jest zaskoczony poniedziałkową decyzją Komisji Europejskiej odnośnie wszczęcia szczegółowego postępowania wyjaśniającego ws. polskiego podatku handlowego. Szef PRCH przypomina, że nowa w naszym kraju danina od początku budziła bardzo duże kontrowersje.

- Polska Rada Centrów Handlowych jako stowarzyszenie była przeciwna tej sektorowej daninie, która dodatkowo dzieli branżę handlową. Już na etapie konsultacji wskazywaliśmy, że r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.11.2023 / 13:13
StoryEditor
Aldi ruszyło z nową kampanią. Uczy konsumentów niemarnowania żywności
Sklep sieci dyskontowej Aldi w Łodzi (Tomasz Warszewski/Shutterstock.com)
Aldi uczy konsumentów kupujących w sklepach, jak w racjonalny sposób zarządzać zapasami. Sieć zaplanowała kampanię na terenie dyskontów, na stronie www i w mediach społecznościowych.

Sieć dyskontów spożywczych Aldi zaplanowała akcję informacyjną, w ramach której przypomina swoim klientom zasady niemarnowania żywności. Firma wydała m.in. ulotkę w której promu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
16.11.2023 / 09:39
StoryEditor
Allegro pokazało najnowsze wyniki. W Polsce widać wzrosty, ale za granicą...
Roy Perticucci, prezes Allegro (fot. mat. pras.)
Allegro opublikowało dane finansowe za trzeci kwartał tego roku. Okazuje się, że skorygowana EBITDA wyniosła 677 mln zł, co oznacza wzrost o 26 proc. Przychody sięgnęły 2,4 mld zł, czyli zwiększyły się o 4,8 proc. Zysk netto grupy to 241,7 mln zł wobec 2,2 mld zł straty netto w analogicznym okresie zeszłego roku.

Jak Allegro poradziło sobie na polskim rynku? Wartość sprzedaży brutto (GMV) z działalności w naszym kraju wzrosła w trzecim kwartale o 10,5 proc. r/r do 13,3 mld zł, znacząco p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30. listopad 2023 22:37