08.11.2020 / 17:02
StoryEditor

Jak wyglądają obostrzenia pandemiczne w wybranych krajach Europy i czy rzeczywiście Polacy mają lżej? [ANALIZA]

Na piątkowej konferencji prasowej Mateusza Morawieckiego trudno nie było odnieść wrażenia, że premier ogłasza – lekki, ale jednak – sukces. Malował on obraz Polski jako „zielonej wyspy”, w której przedsiębiorcy mają zapewnione przyjazne środowisko do rozwoju nawet w dzisiejszych trudnych czasach. Czy tak jest rzeczywiście? Jakie są aktualne restrykcje w Europie i jak na ich tle wyglądają polskie obostrzenia – zastanawia się Michał Wojtyło z Klubu Jagiellońskiego.  

Morawiecki podał przykłady innych europejskich państw, w których obostrzenia mają być cięższe niż nad Wisłą: m.in. godzina policyjna w Czechach, konieczność noszenia ze sobą „ce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2024 / 17:49
StoryEditor
BP wprowadziło dla klientów stacji nowe rozwiązanie, które nie będzie kolidować z Payback
W ramach aplikacji BPme można aktywować np. kupony rabatowe na paliwo, produkty sklepowe czy usługi dodatkowe

BPme to wprowadzona niedawno na polski rynek aplikacja mobilna, stworzona przez sieć stacji paliw BP. Ułatwia kierowcom korzystanie z usług na stacjach sieci, oferując kierowcom dodatkowe korzyści. Nie wyklucza korzystanie z karty Payback.

Aplikacja BPme skierowana jest do wszystkich kierowców, którzy regularnie tankują na stacjach BP. Jak podkreśla sieć, jest to narzędzie szczególnie przydatne dla osób, które cen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2024 / 12:54
StoryEditor
Błażej Wilamowski, Oshee Polska: tworzymy monopol na funkcjonalność. Jak firma przekonuje detalistów do świadomego budowania oferty napojów i żywności nowej generacji?
Iga Świątek, polska tenisistka i ambasadorka marki Oshee (fot. materiały prasowe)

– Jesteśmy ekspertem w swojej dziedzinie i kategorii. Zagospodarowaliśmy sobie przestrzeń w obszarze napojów funkcjonalnych – oświadczył Błażej Wilamowski, wiceprezes zarządu i dyrektor komercyjny Oshee Polska. Podczas targów Grupy Kapitałowej Specjał opowiadał o tym jakie korzyści może przynieść detalistom odpowiednie budowanie w ofercie tej kategorii napojów i żywności.

– Zagospodarowaliśmy cały ten obszar przekąsek i napojów funkcjonalnych – skupiamy się kompetencyjnie na tym, wnosząc szereg wartości, oczywiście wspierając to na koniec dużymi,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. grudzień 2024 04:53