08.04.2020 / 15:46
StoryEditor

Jak zapobiec negatywnym skutkom epidemii w handlu [KOMENTARZ]

Dr Paweł P. Mlicki, Déhora Consultancy Group (fot. materiały prasowe)
W obliczu obecnej sytuacji epidemiologicznej, wiele firm handlowych i usługowych ma zagrożoną płynność finansowa i staje przed podjęciem decyzji w sprawie redukcji miejsc pracy. Na pytanie co mogą zrobić przedsiębiorcy, aby zniwelować skutki epidemii dla handlu odpowiada dr Paweł P. Mlicki z Déhora Consultancy Group.

Obecna epidemia koronawirusa różni się od wcześniejszych tym, że najmocniej dotknęła najsilniejsze gospodarczo kraje: Stany Zjednoczone, Chiny, Francję, Włochy, Koreę Południow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. luty 2024 20:39