11.07.2023 / 13:47
StoryEditor

Liczba kradzieży w sklepach szybko rośnie. Łupem złodziei coraz częściej padają podstawowe produkty spożywcze

Zupełnie nowym zjawiskiem na polskim rynku jest natomiast wzrost kradzieży produktów, które jeszcze niedawno praktycznie nie ginęły ze sklepów, takich jak masło, olej, sery czy wędliny (fot. Shutterstock)
Sklepowych kradzieży przybywa niestety z roku na rok. Wzrost pomiędzy rokiem 2021 a 2022 sięgnął niebagatelnych 31 proc. i nic nie wskazuje na to, aby miał się zatrzymać. Znaczny wpływ na tę sytuację ma wysoka inflacja, która przełożyła się na ogromne wzrosty cen.

Dane za ubiegły rok pokazują, że kradzieży sklepowych zanotowano niespełna 32 tys. Jednak wykroczeń związanych z przywłaszczeniem towaru odnotowano już ponad 234 tys. – ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 20:20
StoryEditor
Właściciel Biedronki buduje produkcyjnego giganta. Jerónimo Martins inwestuje w kluczowy surowiec
Biedronka w Warszawie

Spółka z Grupy Jerónimo Martins - właściciela sieci Biedronki - inwestuje 13,5 mln euro w norweskiego producenta dorsza, firmę Norcod, obejmując 18,06% akcji. Transakcja (podwyższenie kapitału 157 mln NOK) ma przyspieszyć produkcję dorsza w akwakulturze i otworzyć kanały dystrybucji przez sieć Biedronka.

Grupa Jerónimo Martins, właściciel sieci Biedronka, wchodzi do akcjonariatu norweskiej firmy Norcod, producenta dorsza w akwakulturze, to produkt kluczowy nie tylko dla Po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 15:51
StoryEditor
Retail media jak paliwo rakietowe dla handlu. Marcin Bruś, Grupa Allegro [WYWIAD]
Marcin Bruś, Group Advertising Director w Allegro (mat. prasowe)

Znaczenie retail mediów w Allegro jest bardzo duże i wciąż rośnie. Generują ruch, który napędza koło zamachowe całego marketplace’u. A tam, gdzie jest ruch i gdzie obecne są silne marki, tam pojawia się wzrost – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomościhandlowe.pl Marcin Bruś, Group Advertising Director w Allegro.

W artykule dowiesz się: 

  • Jak mierzyć efektywność retail media w kanale online i offline?
  • Czy retail media będą kopanią złota dla sklepów?
  • Czy retail media zdomi...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. listopad 2025 18:35