30.04.2020 / 14:33
StoryEditor

Ministerstwo Cyfryzacji zapewnia: Aplikacja nie jest obowiązkowa dla klientów galerii handlowych i nie inwigiluje

(fot. Pixabay CC0)
Wytyczne dla funkcjonowania galerii handlowych, autorstwa Ministerstwa Rozwoju, zawierają zalecenia dotyczące stosowania aplikacji ułatwiającej zachowanie dystansu społecznego. Cały pomysł został skrytykowany przez ekspertów. Ministerstwo Cyfryzacji stanęło w jego obronie i stanowczo odpiera „insynuacje” fachowców.

Wśród opracowanych przez Ministerstwo Rozwoju we współpracy z GIS wytycznych dla funkcjonowania centrów i galerii handlowych znajdują się zalecenia dotyczące stosowania rzą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.05.2024 / 09:33
StoryEditor
Asprod startuje z nowym formatem placówek. Na jaki koncept sieć postawiła tym razem?
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Pierwszy lokal pod szyldem Dostaniesz Wypieków otwarty przez fimę Asprod (fot. materiały prasowe)fot. Asprod
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Pierwszy lokal pod szyldem Dostaniesz Wypieków otwarty przez fimę Asprod (fot. materiały prasowe)fot. Asprod
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Pierwszy lokal pod szyldem Dostaniesz Wypieków otwarty przez fimę Asprod (fot. materiały prasowe)fot. Asprod
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Pierwszy lokal pod szyldem Dostaniesz Wypieków otwarty przez fimę Asprod (fot. materiały prasowe)fot. Asprod
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Szczecińska sieć piekarniczo-cukiernicza Asprod testuje nowy koncept pod szyldem Dostaniesz Wypieków (fot. materiały prasowe)
Szczecińska firma Asprod po raz kolejny udowadnia, że nie boi się eksperymentować. Po uruchomieni trzech placówek w formule drive-thru ruszyła z testem nowego konceptu pod nazwą Dostaniesz Wypieków.

16 maja firma Asprod otworzyła pierwszy lokal pod szyldem Dostaniesz Wypieków, będący połączeniem piekarni, kawiarni i lunchbaru. – Ten koncept jest całkowitą nowością nie tyl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.05.2024 / 09:20
StoryEditor
Zniesienie zakazu handlu w niedziele? Połowa osób pracujących przy kasach jest przeciw, ale…
Połowa kasjerów i kasjerek jest przeciwna całkowitemu zniesieniu zakazu handlu w niedziele, podczas gdy 45 proc. odpowiada się za tym rozwiązaniem (fot. Aldi Polska)
Połowa kasjerów i kasjerek jest przeciwna całkowitemu zniesieniu zakazu handlu w niedziele, podczas gdy 45 proc. odpowiada się za tym rozwiązaniem. Jednak przy założeniu, że osoby pracujące przy kasach dostawałyby podwójne wynagrodzenie za pracę w niedziele, odsetek zwolenników zniesienia zakazu rośnie aż do 69 proc. – wynika z badania przeprowadzonego przez UCE Research dla serwisu onet.pl.

Na pytanie: "Czy zakaz handlu w niedziele powinien być całkowicie zniesiony?" 25 proc. ankietowanych udzieliło odpowiedzi "zdecydowanie nie" a kolejne 25 proc. "raczej nie".

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. maj 2024 02:12