29.09.2017 / 08:10
StoryEditor

Morawiecki szykuje pakiet wsparcia dla małych przedsiębiorców. Skorzystają małe sklepy?

Mateusz Morawiecki, wicepremier, minister rozwoju i finansów (fot. fot. materiały prasowe)
Nadciąga nawet kilkadziesiąt zmian w prowadzeniu działalności gospodarczej. Dzieło Mateusza Morawieckiego pomoże polskim firmom - pisze Puls Biznesu.

Chodzi o nową ustawę o wprowadzeniu uproszczeń dla przedsiębiorców. Nad projektem pracuje Ministerstwo Rozwoju.

Jednym z rozwiązań może być pozwolenie osobom prowadzącym dzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 12:53
StoryEditor
Żabka pomaga. Retail media pomagają w precyzyjnym dotarciu do potencjalnych darczyńców
Żabka Polska nawiązała współpracę z platformą Pomagam.pl, aby promować dobroczynność

Żabka Polska nawiązała współpracę z platformą Pomagam.pl, aby promować dobroczynność. Dzięki wykorzystaniu ekranów reklamowych w swoich sklepach, sieć wspiera zbiórki pieniędzy na cele charytatywne. Akcja rozpoczęła się 5 września, w Międzynarodowy Dzień Dobroczynności.

Żabka wspiera dobroczynność

W ramach kampanii Żabka Ads, ekrany w witrynach ponad 3000 sklepów wyświetlają komunikaty zachęcające do wsparcia konkretnych zbiórek. Dzięki tem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.08.2025 / 12:37
StoryEditor
Są najnowsze dane o sprzedaży detalicznej. Jak radzą sobie żywność i napoje
GUS podał dane o sprzedaży detalicznej za lipiec (fot. Justyna Czupryniak/canva)

Sprzedaż detaliczna w lipcu w cenach stałych była wyższa o 4,8 proc. niż przed rokiem. W porównaniu z czerwcem tego roku również zanotowano wzrost o 4,4 proc. Jednak sprzedaż detaliczna żywności w skali roku była niższa.

GUS podkreśla, że po wyeliminowaniu wpływu czynników sezonowych, w lipcu 2025 r. sprzedaż detaliczna w cenach stałych była o 4,4 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu zeszłeg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. wrzesień 2025 17:44