11.12.2019 / 09:32
StoryEditor

Negocjacje ws. budżetu UE. Polska przeciwna opłacie za plastik

(fot. pixabay.com)
Polska nie zgadza się na płacenie Brukseli za plastik niepoddany recyklingowi. Ma to być 80 eurocentów za kilogram – informuje serwis biznes.gazetaprawna.pl.

Bruksela szuka nowych źródeł finansowania europejskiego budżetu. Jednym z pomysłów jest nowa opłata od odpadów plastikowych, których kraje nie zdołają poddać recyklingowi. Jak p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 12:45
StoryEditor
Dino mocniej integruje się z drogerią eZebra. Sieć sklepów promuje kosmetyczną markę w swoich gazetkach i na stronie internetowej
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)fot. Shutterstock
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Gazetka sieci sklepów Dino z logo drogerii eZebra (Dino)fot. Dino
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Gazetka sieci sklepów Dino z logo drogerii eZebra (Dino)fot. Dino
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Strona internetowa sieci Dino z linkiem do drogerii eZebra (Dino)fot. Dino
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Po zakupie udziałów w drogerii internetowej eZebra, sieć sklepów Dino postanowiła wykorzystać synergie płynące ze swojego zasięgu i promować nabytą spółkę z branży e-commerce. Logo drogerii pojawiło się w gazetkach Dino, a na stronie internetowej sieci sklepów dodatkowo zamieszczono przekierowanie do eZebry.

Na głównej stronie internetowej sieci handlowej Dino zaszły drobne, ale za to istotne zmiany. W górnej części strony internetowej, obok najważniejszych linków kierujących do pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2024 / 08:36
StoryEditor
Polacy piją coraz mniej piwa. Czy nadchodzący sezon spełni oczekiwania producentów?
Czy nadchodzący sezon piwny przełamie złą passę producentów? (fot. Sean Mullowney/Unsplash)
Nastroje producentów piwa nie należą do pozytywnych. Wynika to z postępującego z roku na rok spadku wolumenu sprzedaży złotego trunku. W zeszłym roku sprzedaż spadła o niemal 7 proc. w porównaniu do 2022 r. Do tego dochodzą podwyżki akcyzy i sukcesywny wzrost ogólnych kosztów prowadzenia działalności. Przed nami kluczowe dla branży miesiące letnie. Dla producentów będą one kolejnym, trudnym sprawdzianem.

Według danych firmy NielsenIQ oraz Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie, Polacy w 2023 roku kupili aż 400 milionów butelek i puszek piwa mniej niż w 202...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. maj 2024 10:13