12.09.2022 / 08:58
StoryEditor

Nowe uprawnienia prezesa UOKiK-u. W śród nich blokowanie stron www i przeszukania

Coraz większa liczba Polaków robi zakupy online (Flickr.com/Sari Montag)
Prezes UOKiK zyska nowe kompetencje. Wzmocni to ochronę interesów konsumentów, ale jednocześnie pogorszy sytuację przedsiębiorców, ponieważ w grę wchodzą przeszukania pomieszczeń i dokumentów, śledzenie przepływów finansowych, ingerencja w treść oraz blokowanie stron internetowych oraz możliwość nakładania nowych surowych kar – wylicza „Dziennik Gazeta Prawna”.

W projektowanej nowelizacji ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów oraz niektórych innych ustaw, którą przeanalizował „DGP”, zawarto szereg zmian, które mają na celu wdroże...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.05.2025 / 12:18
StoryEditor
Dyskonty czy drogerie? Które kanały sprzedają najwięcej kosmetyków?
Sprzedaż kosmetyków osiągnęła w 2024 r. rekordową wartość 35 mld zł (fot. Shutterstock)

Polski rynek kosmetyczny w 2024 roku osiągnął rekordową wartość 35 mld zł. Oznacza to wzrost o ponad 6 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Które kanały mają największe udziały w sprzedaży kosmetyków i będą rozwijać się najbardziej dynamicznie?

Po kosmetyki Polacy nadal najczęściej chodzą do sklepów stacjonarnych, ale internet zaczyna coraz mocniej deptać im po piętach.

Gdzie Polacy najczęściej kupują kosmetyk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.05.2025 / 09:00
StoryEditor
TOP10 tygodnia w handlu: premie w Biedronce, Dino i próby przejęcia Carrefoura
TOP10 tygodnia w handlu: premie w Biedronce, ekspansja Dino i próby przejęcia Carrefoura (fot. Wiadomości Handlowe + Zeme + materiały prasowe + Rafal Oleksiewicz + Shutterstock)

W polskim handlu nie ma czasu na nudę. Ostatni tydzień dobitnie to pokazał. Branża żyła tajemnicza próba przejęcia Carrefoura. Gorącym tematem były też nowe premie dla pracowników Biedronki. Również rozwój sieci Dino i to na różnych płaszczyznach były ważnymi tematami. Uwagę przyciągały także restrukturyzacja Grupy Eurocash oraz hurtowa megafuzja na rynku spożywczym.

1. Europejski gigant handlu próbował przejąć Carrefoura!

To mogła być transakcja roku, jeśli nie dekady na rynku handlu spożywczego w Europie. Jak donoszą francuskie media...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. maj 2025 09:31