18.09.2019 / 08:50
StoryEditor

Od środy obowiązuje część przepisów ustawy o przeciwdziałaniu marnowaniu żywności

(fot. materiały prasowe, Tesco Polska)
W środę weszła w życie ustawa o przeciwdziałaniu marnowaniu żywności, a dokładnie - część jej przepisów. W okresie przejściowym, przez najbliższe pół roku, przedsiębiorcy nie zapłacą opłat ani kar.

Ustawa nakłada na większość sklepów oraz hurtownie obowiązek zawarcia umowy z wybraną organizacją pozarządową i przekazywania jej nieodpłatnie żywności. Przez pierwsze dwa lata ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 13:45
StoryEditor
Czy e-commerce napędza polskich producentów? Amazon podsumowuje rok sklepu Polskie Marki
Czy e-commerce napędza polskich producentów? Amazon podsumowuje rok sklepu Polskie Marki (fot. Marzena Szulc /wk)

Rok po uruchomieniu sklepu Polskie Marki na Amazon, liczba rodzimych producentów obecnych na platformie przekroczyła 200, a całkowita oferta to już ponad 1,2 tys. marek. Coraz więcej firm decyduje się na e-commerce, traktując go jako szansę na rozwój i ekspansję zagraniczną.

Amazon podsumował pierwszy rok działalności sklepu Polskie Marki, który zanotował wzrost liczby sprzedawców o 20 proc. W ciągu dwunastu miesięcy do inicjatywy dołączyło p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2025 / 13:07
StoryEditor
Uber Eats chce wyprzedzić Glovo na polskim rynku. Jak chce to zrobić? [WYWIAD]
Michał Dubisz, dyrektor generalny Uber Eats w Polsce (fot. materiały prasowe)

Uber Eats chce zostać numerem jeden w branży delivery w Polsce. Michał Dubisz, dyrektor generalny Uber Eats w Polsce w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl przekonuje, że firma ma do tego narzędzia, strategię i możliwości. Jak jeden z pionierów sektora w Polsce chce to osiągnąć?

W wywiadze przeczytasz m.in.:

  • Jakie są aspiracje Uber Eats w Polsce?
  • Jakie Uber Eats ma przewagi w porównaniu z konkurencją?
  • Kiedy Uber Eats zostanie liderem polskiego ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. listopad 2025 20:39