27.06.2022 / 14:26
StoryEditor

POHiD: Podwyższenie progu wyższej karalności kradzieży to zachęta dla przestępców

Kradzieże w sklepach to narastający problem (Shutterstock)
Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji stoi na stanowisku, że podwyższenie progu wartości skradzionych przedmiotów, od którego czyn jest traktowany jako przestępstwo, a nie wykroczenie – co wiąże się z zagrożeniem wyższymi sankcjami karnymi – będzie z perspektywy branży handlowej dodatkową zachętą dla przestępców. Renata Juszkiewicz, prezes POHiD, apeluje do Senatu RP, aby zrezygnował z proponowanej zmiany.

Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji negatywnie ocenia przyjętą przez Komisję Nadzwyczajną do Spraw Zmian w Kodyfikacjach poprawkę do projektu ustawy o zmianie ustawy – Kodek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.06.2025 / 22:02
StoryEditor
Biedronka che puścić klientów w klapkach. Dyskonter szykuje projekt na 2026 r.

Firma Jeronimo Martins Polska, do której należy sieć dyskontów Biedronka, złożyła wielomilionowe zamówienie w firmie Kubota na dostawę jej produktów. Dostawy trafią do sklepów sieci w I kw. 2026 r.

Biedronka zamawia klapki od Kuboty

Spółka Kubota, dystrybutor klapków, skarpet, akcesoriów i odzieży otrzymała potwierdzone zamówienia od właściciela sieci Biedronka na dostawy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 12:38
StoryEditor
Jesper Oestergaard, 7-Eleven: Konsumenci chcą kupować dania gotowe, ale musi być to coś zdrowszego niż hot-dog czy pizza
Jesper Østergaard, 7-Eleven (fot. Reitan Convenience)

Prezes duńskiego oddziały handlowego giganta podkreśla, że konsument staje się coraz bardziej wymagający i asortyment convenience nie może już ograniczać się tylko do najbardziej popularnych dań gotowych.

Jak pracują Państwo z asortymentem? Sklepy convenience są stosunkowo małe, każdy centymetr półki ma ogromne znaczenie.

W ciągu ostatnich 20 lat nasz asortyment uległ zna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 05:53