23.03.2020 / 08:55
StoryEditor

Polacy boją się podwyżek cen i ograniczenia promocji. Największe obawy o mięso i środki czystości

(wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Ponad 60 proc. Polaków obawia się likwidacji promocji w sklepach, a aż 80 proc. boi się podwyżek. Konsumenci boją się, że z powodu epidemii koronawirusa podrożeją głównie mięso i środki czystości.  

Hubert Majkowski z Hiper-Com Poland dostrzega niepokój klientów o to, że handel skupi się na oferowaniu niezbędnych produktów do życia w wyższych cenach. Jednak, zdaniem ekspert...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
15.12.2025 / 14:20
StoryEditor
Biedronka zdobywa rynek i wygrywa z Lidlem pojedynek o klientów przed Bożym Narodzeniem
Biedronka pożera rynek i wygrywa z Lidlem pojedynek o klientów przed Bożym Narodzeniem (fot. Shutterstock)

Gdzie Polacy planują zrobić świąteczne zakupy spożywcze i które sieci handlowe rozdają dziś karty na rynku? Najnowsze wspólne badanie UCE Research i BLIX pokazuje wyraźne różnice w skali zainteresowania poszczególnymi sklepami oraz zmiany względem ubiegłego roku. Kto zyskuje najwięcej, a kto traci w przedświątecznej rywalizacji?

Z badania wynika, że zdecydowana większość konsumentów planuje świąteczne zakupy spożywcze w kilku największych sieciach handlowych. Na rynku wyraźnie dominuje jeden gracz, któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.12.2025 / 16:03
StoryEditor
Biedronka pod presją! Związkowcy dokręcają przed świętami śrubę handlowemu gigantowi
Bedronka (fot. Shutterstock)

W grudniu br. po raz pierwszy dzień wigilii Bożego Narodzenia będzie wolnym dniem od pracy w handlu spożywczym. Po wygranej walce o wolną Wigilię związkowcy z Biedronki nie składają broni. „Solidarność” protestuje przeciwko wydłużonym godzinom pracy sklepów 22 i 23 grudnia i zapowiada skargę do Państwowej Inspekcji Pracy. Pracownicy alarmują, że wyjdą z pracy grubo po północy, a grafiki zostały zmienione w ostatniej chwili.

Sklepy do 1 w nocy i od 5 rano. Związkowcy mówią: to uderza w pracowników

Decyzja o wydłużeniu godzin pracy sklepów Biedronka w dniach 22 i 23 grudnia wywołała sprzeciw zwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. grudzień 2025 16:42