01.12.2016 / 07:39
StoryEditor

Polska zaskarżyła do Trybunału Sprawiedliwości UE decyzję KE ws. podatku handlowego

Na zdj. Witold Waszczykowski, minister spraw zagranicznych (fot. KPRM/P.Tracz, CC0)
Polskie władze skierowały do Trybunału Sprawiedliwości UE skargę na wrześniową decyzję Komisji Europejskiej ws. podatku handlowego, która nakazywała zawieszenie tej daniny - podała jako pierwsza PAP, powołując się na rzeczniczkę Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Argumentem podniesionym w skardze jest błędna, zdaniem przedstawicieli polskiego rządu, kwalifikacja podatku jako pomocy państwa.

Co jeszcze Polska zarzuca KE? Zdaniem naszych władz, nakazanie niezwłocznego zawieszenia stosowania podatku handlowego było niezgodne z unijnym prawem. Oprócz tego polska str...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 11:44
StoryEditor

Żabka wstawia nowe piece do sklepów i rozbudowuje ofertę gastronomiczną. Więcej produktów w sprzedaży

Żabka rozbudowuje ofertę gastronomiczną w sklepach (fot. materiały prasowe)
Żabka wdrożyła swoją nową ofertę przekąsek na ciepło Prosto z Pieca już do co czwartego sklepu. Sieć placówek convenience intensyfikuje inwestycje w rozwój oferty gastronomicznej, chcąc podbierać klientów fast-foodom - i nie tylko.

Żabka poinformowała, że specjalne piece, dzięki którym sklepy są w stanie zaoferować rozbudowaną ofertę gastronomiczną, trafiły już do 2,4 tys. placówek handlowych franczyzowej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 12:02
StoryEditor

Co napędza dzisiaj Grupę Eurocash? Czym jest hurtownia omnichannelowa? I czy można przestawić lokalny handel na e-commerce?

Z platforma eurocash.pl korzysta obecnie ponad 45 tys. klientów spółek grupy Eurocash (fot. Rafal Oleksiewicz)
Z platformy eurocash.pl korzysta obecnie 45 tys. sklepów, punktów gastronomicznych oraz innych mikroprzedsiębiorców. Grupy Eurocash ta liczba zdaje się jednak nie zadowalać, gdyż zapowiada kolejne inwestycje w to rozwiązanie. Przypisuje mu też dosyć duże znacznie w swojej strategii.

Udział zakupów realizowanych za pośrednictwem platformy eurocash.pl rośnie we wszystkich czterech hurtowych spółkach Grupy. Największy jest on obecnie w spółce Eurocash Dystrybu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21. wrzesień 2023 16:46