18.05.2021 / 13:45
StoryEditor

Polski Ład i zmiany w podatkach napędzą sprzedaż Biedronki, Allegro, Dino, CCC czy LPP [WYWIAD]

Piotr Bogusz, analityk BM Pekao (materiały prasowe)
Zmiany podatkowe, naszkicowane w Polskim Ładzie, zwiększą siłę nabywczą tych grup społecznych, które są najbardziej skłonne zwiększać konsumpcję. Zyskają na tym detaliści, ale nie wszystkie branże w tym samym stopniu – zauważa Piotr Bogusz, analityk BM Pekao, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Co propozycje zawarte w Polskim Ładzie oznaczają dla branży detalicznej? W pierwszych komentarzach ekspertów wybija się wątek redystrybucyjnego charakteru wielu projektów. W skr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 15:56
StoryEditor
Biedronka LAB wchodzi do gry. Sieć chce tworzyć produkty przyszłości. Czeka nas rewolucja na półkach?
Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Sieć Biedronka zapowiada uruchomienie centrum Biedronka LAB we współpracy ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego. Chce w ten sposób jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów w zakresie nowych produktów.

Już niebawem Biedronka zainauguruje projekt budowy i otwarcia pierwszego w Polsce Centrum Innowacji Produktowych „Biedronka LAB. Produkty przyszłości w Twoich rękach”.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 10:00
StoryEditor
Żabka Jush i Wolt łączą siły. Nowa współpraca zmienia oblicze codziennych zakupów online
Żabka Jush

Należąca do Grupy Żabka, Żabka Jush pojawiła się ze swoją ofertą w aplikacji Wolt – nowa współpraca redefiniuje zakupy Polaków. Ekspresowe dostawy, pełna oferta spożywcza i wygoda w jednym koszyku.

Współpraca Żabki Jush i Wolt odpowiada na potrzeby rynku

Ponad 90% internautów w Polsce kupuje online, a połowa zamawia już jedzenie i produkty spożywcze przez internet. W t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 00:41