09.04.2021 / 18:05
StoryEditor

Prezydent podpisał nowelizację ustawy o podatku akcyzowym, w tym o opłacie cukrowej

Andrzej Duda, Prezydent RP (materiały prasowe)
W piątek prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy o podatku akcyzowym. Przepisy wejdą w życie od maja. Wśród rozwiązań znajdują się m.in. rozwiązania dotyczące tzw. podatku cukrowego czy akcyzy na wyroby tytoniowe.

Jak poinformowała Kancelaria Prezydenta, celem nowelizacji jest wdrożenie do polskiego prawa przepisów unijnych. Zmiany w ustawie dotyczą m.in. zasad opodatkowania suszu tyt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 20:19
StoryEditor
Biedronce skończyły się Biedroniaki. Co klienci dostaną w zamian i czy będzie kolejna dostawa?
Dlaczego w sklepach Biedronki zabrakło Biedroniaków? Kiedy w Biedronkach będą nowe maskotki?

Ze sklepów Biedronka zniknęły stoiska z Biedroniakami. Ze słów pracowników placówek dyskontera wynika, że maskotek zamówiono zbyt mało w stosunku do ogromnego zapotrzebowania. Biedronka chce jednak zadośćuczynić zawiedzionym dzieciakom i rozdaje vouchery, co za nie będzie można dostać?

Biedroniaki zniknęły z półek. Klienci odbijają się od kas

Jeszcze 14 listopada w sklepach Biedronka zamian za zakupy można było odebrać naklejki, ale zabawek za wypełnio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 14:29
StoryEditor
Eurocash inwestuje w marki własne. Czy 1 mld zł ze sprzedaży private label jest w zasięgu grupy?
Sklepy grupy Eurocash

Eurocash przyspiesza rozwój marek własnych. „Chcemy mocnego wyróżnika” – podkreślają przedstawiciele grupy. W ciągu tego roku firma rozwinęła mocno ofertę private label budując konkurencyjność cenową, a także wyróżniki produktowe, które mają podkreślić unikalność oferty dystrybutora w stosunku do konkurencji, w tym dyskontów takich jak Biedronka, Dino czy Lidl.

Grupa Eurocash w ostatnich miesiącach wyraźnie wzmacnia strategię rozwoju marek własnych. To już nie tylko uzupełnienie półki, ale centralny element budowania przewagi konkure...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. listopad 2025 01:16