29.01.2020 / 11:02
StoryEditor

Rzecznik MŚP: Ocena wpływu podatku cukrowego zbyt mało precyzyjna

Adam Abramowicz, poseł Prawa i Sprawiedliwości (fot. materiały prasowe)
Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorstw Adam Abramowicz skierował do Ministra Zdrowia swoje zastrzeżenia dotyczące ustawy o tzw. podatku cukrowym. Zwraca uwagę m.in. na to, że skutki wprowadzenia regulacji dla najmniejszych przedsiębiorstw są zbyt ogólne.

Jak informuje Biuro Rzecznika MŚP, do Rzecznika trafiło wiele pism i postulatów o istotnych utrudnieniach w prowadzeniu działalności gospodarczej dla przedsiębiorców, na któryc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 11:38
StoryEditor
MediaMarkt będzie sprzedawać na Glovo. Laptopy i konsole w pół godziny dojadą do domu klienta
Na zdj. kurier Glovo w Warszawie (fot. Shutterstock)

Laptop, małe AGD, smartwatch czy konsola - to tylko część produktów z oferty MediaMarkt, które użytkownicy Glovo w Polsce mogą już zamówić bezpośrednio przez aplikację. Glovo chwali się, że jest jedyną platformą dostaw na żądanie w Polsce współpracującą z tą siecią elektromarketów.

Współpraca MediaMarkt i Glovo, jak zadeklarowano, odpowiadać ma na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy oczekują szybkich i wygodnych zakupów. Usługa dedykowana jest oso...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 16:08
StoryEditor
Burger z Żabki czy ugotowany posiłek w domu? Tak Polacy jedzą obiady [RAPORT]
Szymon Krysztofiak, franczyzobiorca sklepu Żabka w Gdańsku i sklepu sezonowego we Władysławowie nad morzem (zdjęcie ilustracyjne; fot. Żabka Polska)

Polacy wciąż najchętniej sięgają po posiłki przygotowane samodzielnie, choć coraz częściej wybierają pizzę, gotowe dania czy szybkie przekąski „w biegu”. Granice między domowym gotowaniem, gastronomią restauracyjną a ofertą sklepową stopniowo się zacierają, a na nasze wybory żywieniowe coraz mocniej wpływa wiek. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu PMR Market Experts by Hume’s „Co na obiad? Wybory konsumentów i percepcja formatów gastronomicznych w Polsce”.

Domowe smaki kontra gotowe posiłki

Mimo rosnącego tempa życia i coraz bogatszej oferty gastronomicznej Polacy nadal najbardziej ufają kuchni domowej. To właśnie domowy obiad p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. listopad 2025 00:54