03.12.2021 / 16:20
StoryEditor

W Niemczech zakupy tylko dla zaszczepionych. Po nowym roku szczepienia mogą być obowiązkowe

W Niemczech w większości sklepów zakupy zrobią wyłącznie zaszczepieni klienci (Shutterstock.com)
W Niemczech tylko osoby zaszczepione mogą odwiedzać sklepy i restauracje. Sprzedawcy detaliczni muszą sprawdzać paszporty covidowe klientów przy wejściu. Sektor detaliczny obawia się o świąteczne wyprzedaże. Obowiązkowe szczepienia mogą objąć wszystkich mieszkańców kraju już w lutym.

Kanclerz Niemiec Angela Merkel poinformowała w czwartek, że osoby, które nie są szczepione, zostaną objęte lockdownem – tzn. zostaną pozbawione możliwości dokonywania zakupów, k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 10:26
StoryEditor
Unilever zwolni nawet 200 osób z kadry kierowniczej. Prezes: Mam ich nazwiska, telefony. Nikt nie może się ukryć
”Zapewniamy bezwzględną egzekucję działań wszędzie, na każdym rynku” – powiedział CEO Fernando Fernandez.

Unilever, właściciel marek takich jak Knorr czy Ben & Jerry’s, ogłosił dalsze zmiany w swojej strukturze zarządczej. Nowy CEO firmy, Fernando Fernandez, zapowiedział kompleksowy przegląd 200 kluczowych stanowisk kierowniczych i planuje wymianę około 25% menedżmentu. Decyzja ta wpisuje się w strategię głębokiej restrukturyzacji, w ramach której w ostatnich osiemnastu miesiącach firma już zredukowała 18% pracowników biurowych.

Zwolnienia w Unilever: Prezes zapowiada „odświeżenie” menedżmentu

Podczas konferencji Barclays Global Consumer Staples Conference Fernandez wyjaśnił, że celem jest „bez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 15:39
StoryEditor
ROP wymusi zmiany w ofercie sieci handlowych. W Aldi Polska już nad tym pracują
Jak Aldi Polska przygotowuje się do wdrożenia ROP i systemu kaucyjnego? (fot. AR Pictures/Shutterstock)

Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta i system kaucyjny to tematy, które od miesięcy budzą emocje w branży handlowej. Zmiany regulacyjne dotyczą bezpośrednio sieci detalicznych i producentów, którzy będą musieli sprostać nowym wymaganiom w zakresie gospodarowania opakowaniami. Jak Aldi przygotowuje się na te zmiany?

Aldi otwarcie podkreśla, że jako detalista z szeroką ofertą marek własnych czuje dużą odpowiedzialność za opakowania wprowadzane na rynek. – Wprowadzamy na rynek znaczną liczbę ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 09:16