06.03.2018 / 18:05
StoryEditor

Jacek Dziembaj, wiceprezes Shell Europa i Afryka Pd.: Stacje paliw będą musiały zareagować na nowe potrzeby konsumentów

Jacek Dziembaj, wiceprezes ds. sieci detalicznej Shell Europa i Afryka Południowa. (Shell Polska)
- Oczywiście, prawo ma wpływ na kształtowanie rynku, może determinować różne potrzeby naszych klientów, a naszą rolą jest zaspokajanie tych potrzeb. Niezależnie od wejście w życie ograniczenia handlu w niedziele w Polsce, dalej rozwijalibyśmy dochodową część kawiarniano-spożywczą naszego biznesu - mówi portalowi wiadomocihandlowe.pl Jacek Dziembaj, wiceprezes ds. sieci detalicznej Shell Europa i Afryka Południowa.

Czynnikiem determinującym rozwój handlu jest również lokalne ustawodawstwo. Jak na tym tle wypada Polska i aktualne, rządowe projekty dotyczące m.in. zakazu handlu w niedz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 10:33
StoryEditor
Sanepid zamknął Biedronkę. "Kontrola wykazała obecność gryzoni"
Na zdj. sklep sieci Biedronka (fot. Shutterstock)

Inspekcja Sanitarna nakazała zamknięcie sklepu sieci Biedronka w Tychach w trybie natychmiastowym. Biedronka przekazała klientom, że nastąpiła "awaria", a tymczasem szef lokalnego oddziału Sanepidu przyznał wprost, że przyczyną zamknięcia sklepu był "zły stan sanitarno-porządkowy".

O sprawie donosi lokalny, tyski serwis "Nowe Info". Jak czytamy, klienci Biedronki działającej w Tychach przy skrzyżowaniu ulic Kopernika i Hierowskiego przywitani zostali w pi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2025 / 16:05
StoryEditor
Paweł Górecki, Terravita: Marka własna to wyższy bieg. Gdy jedziesz pod górę, nie możesz bazować wyłącznie na niej
Paweł Górecki, Terravita (fot. Linkedin)

Wiceprezes firmy Terravita podkreśla, że w dobie wysokiej presji cenowej oraz wysokich kosztów surowców stawianie przez producentów głównie na markę własną może być ryzykowne. Dodaje, że negocjacje z sieciami są trudne, a kontrakty bardzo krótkie.

- Naszym sposobem na budowanie swojej pozycji rynkowej jest nie tylko rozwój brandu oraz marki własnej, ale poszukiwanie większej liczby “nóg”. Staramy się oprócz tabliczek sprz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 04:23