12.12.2017 / 11:30
StoryEditor

Zakaz handlu w niedziele zostanie uszczelniony. Senackie komisje zaopiniowały poprawki

Na zdj. wtorkowe posiedzenie senackich komisji (fot. archiwum transmisji Senatu)
Senackie komisje we wtorek rano pozytywnie zaopiniowały szereg poprawek zgłoszonych przez senatorów Prawa i Sprawiedliwości, jak również nieliczne poprawki opozycji. Zmiany dotyczą głównie uszczelnienia przepisów ustawy, w szczególności w zakresie handlu na dworcach, oraz definicji piekarni, cukierni i lodziarni. Doprecyzowano także, że zakaz handlu nie będzie dotyczył gastronomii.

Już o godzinie 15 we wtorek rozpocznie się posiedzenie plenarne Senatu. Rozpatrzenie przez izbę wyższą ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele to pierwszy z zaplanowanych w har...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 17:10
StoryEditor
Orlen ma nowego rzecznika prasowego. Kto zastąpił Edytę Olkowicz?
Orlen ma nowego rzecznika prasowego (fot. Skorzewiak/Shutterstock)
6 maja Mateusz Witczyński został powołany na stanowisko rzecznika prasowego Orlenu. Jako rzecznik ma 15-letnie doświadczenie w biznesie i samorządzie.

Mateusz Witczyński kierował wcześniej komunikacją Urzędu Dzielnicy Wola w Warszawie, jak również odpowiadał za komunikację na rynku polskim i szwedzkim koncernu budowlanego Asta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 12:45
StoryEditor
Dino mocniej integruje się z drogerią eZebra. Sieć sklepów promuje kosmetyczną markę w swoich gazetkach i na stronie internetowej
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)fot. Shutterstock
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Gazetka sieci sklepów Dino z logo drogerii eZebra (Dino)fot. Dino
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Gazetka sieci sklepów Dino z logo drogerii eZebra (Dino)fot. Dino
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Strona internetowa sieci Dino z linkiem do drogerii eZebra (Dino)fot. Dino
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Po zakupie udziałów w drogerii internetowej eZebra, sieć sklepów Dino postanowiła wykorzystać synergie płynące ze swojego zasięgu i promować nabytą spółkę z branży e-commerce. Logo drogerii pojawiło się w gazetkach Dino, a na stronie internetowej sieci sklepów dodatkowo zamieszczono przekierowanie do eZebry.

Na głównej stronie internetowej sieci handlowej Dino zaszły drobne, ale za to istotne zmiany. W górnej części strony internetowej, obok najważniejszych linków kierujących do pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 01:24