10.11.2021 / 11:13
StoryEditor

Żołnierze przed Biedronką i Lidlem, Sanepid i UOKiK przed Żabką. "Pokażmy, że państwo działa"

Premier Mateusz Morawiecki podczas konferencji na Stadionie Narodowym w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl)
"Spróbujmy chciaż na jeden weekend pokazać, że to państwo działa i nie przymyka oczu na wszystko" - napisać miał w marcu br., podczas trzeciej fali pandemii, szef Centrum Informacyjnego Rządu do premiera Mateusza Morawieckiego, wynika z ujawnionej przez portal Poufna Rozmowa domniemanej korespondencji e-mailowej. Pomysł polegać miał na wysłaniu służb mundurowych i inspektorów pod sklepy, aby zrobić na klientach wrażenie, że państwo na poważnie walczy z pandemią w jej szczycie.

- Na ulice niebieskich, pod sklepy sanepidy i UOKiKi, straże miejskie pod kościoły, żołnierzy przed duże sklepy - takie działania zasugerował Morawieckiemu szef CIR Tomasz Matyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25.09.2023 / 08:35
StoryEditor

Polacy za wyznaczeniem zastępczej niedzieli handlowej za Wigilię! Decyzję w tej sprawie podejmie nowy Sejm

Do Wigilii coraz bliżej, a sprzedawcy wciąż nie wiedzą, na jakich zasadach będzie mógł się wtedy odbywać handel (fot. Shutterstock)
Aż 77,1 proc. Polaków uważa, że rząd powinien wyznaczyć inną niedzielę handlową za tę, która w tym roku wypada 24 grudnia, czyli w Wigilię - wynika z badania IBRiS dla "Rzeczpospolitej". Przeciwnie uważa zaledwie 11,1 proc. respondentów, a reszta nie ma w tej sprawie zdania.

Spośród osób, które popierają pomysł wyznaczenia innej niedzieli handlowej za Wigilię, aż 56,2 proc. jest zdecydowanie na tak, a 20,9 proc. raczej na tak. Z kolei z taką ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 14:29
StoryEditor

Carrefour finalizuje dużą inwestycję. To element strategii zwiększania wartości posiadanych aktywów

Ewa Karska, dyrektor Galerii Handlowych Carrefour
Firma Carrefour Polska planuje już wkrótce otwarcie parku handlowego Sonata Park Sochaczew po drugiej rozbudowie. Właściciel i inwestor obiektu odda do użytku ponad 4000 mkw. GLA, na których pojawią się takie marki jak CCC, Half Price, New Yorker, 4F czy Diverse. Większość z nich zadebiutuje na mapie tego blisko 40-tysięcznego miasta.

Obiekt handlowy Carrefour w Sochaczewie rozwija się wraz z miastem. Jako jeden z pierwszych z portfela Carrefour Polska został poddany remodelingowi tj. w pełni zmodernizowany i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27. wrzesień 2023 16:39