16.03.2023 / 10:29
StoryEditor

Rzecznik Klienta w sieci Biedronka chwali się działaniami chroniącymi prawa konsumentów

Magdalena Koralewska (mat. prasowe)
Magdalena Koralewska, Rzecznik Klienta w sieci Biedronka, dokonuje przy okazji Światowego Dnia Konsumenta przeglądu działań zmierzających do lepszej ochrony praw konsumentów i poprawy codziennej rzeczywistości zakupowej klientów sieci.

Jak przypomina Magdalena Koralewska, Rzecznik Klienta w sieci Biedronka, jedną z pierwszych i jednocześnie najważniejszych kwestii, którą zajęło się jej biuro, była kwestia park...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 08:15
StoryEditor
Na rynku detalicznym walczą wszyscy ze wszystkimi. Jysk ma sposób na dyskonty przemysłowe i pozostałych konkurentów
Marta Jabłonowska, head of retail w sieci Jysk Polska (fot. Bartosz Makowski/wiadomoscihandlowe.pl)

- Klienci faktycznie coraz częściej korzystają z internetu jako miejsca zakupów. Ale jednocześnie, i to kluczowe, traktują go też jako narzędzie porównawcze. Przychodzą do sklepu, oglądają produkt, zasięgają porady, a potem szukają, gdzie ten sam produkt można kupić taniej, najczęściej właśnie w sieci - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Marta Jabłonowska, head of retail w Jysk Polska.

Jak Jysk radzi sobie w warunkach rosnącej konkurencji na rynku? Dzisiaj konkurentem Jysk są nie tylko hipermarkety czy sieci takie jak Ikea, Komfort lub Agata Meble, ale p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 11:03
StoryEditor
Komornik w siedzibie Biedronki! Nowa odsłona batalii z Lidlem [TYLKO U NAS]
Sądowy spór Lidla z Biedronką wkracza w nową fazę (fot. Shutterstock, mat. własne)

W ubiegłym tygodniu w siedzibach Biedronki w Warszawie i Kostrzynie pojawił się komornik sądowy - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. W obu miejscach wykonano czynności związane z nowym zabezpieczeniem roszczeń Lidla przeciwko sieci należącej do Jeronimo Martins Polska, jakie ustanowione zostało przez sąd w sierpniu. Tym razem chodzi o reklamy porównawcze z paragonami i kwotami za zakupy, które publikowane są w gazetkach Biedronki, a które - zdaniem Lidla - wprowadzają w błąd konsumentów.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • O co Lidl spiera się z Biedronką
  • Czego dotyczy nowe zabezpieczenie uzyskane w sądzie przez Lidla
  • Jakiego typu materiały muszą zniknąć z ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 05:10